امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19393 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت معاون اجتماعی وزیر بهداشت به مناسبت رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی

خبرایران:معاون اجتماعی وزیر بهداشت به مناسبت رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت داد.
پیام تسلیت معاون اجتماعی وزیر بهداشت به مناسبت رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی

انا لله و انا الیه راجعون

 

جمهوری اسلامی ایران در تاریخ پرفراز و نشیب خود، یار و غم‌خواری همیشگی و استوانه‌ای محکم هم‌چون حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته است. همراهی که از سال‌های دور مبارزه در رژیم گذشته، همواره و همه‌جا در کنار و به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب در مصادر بزرگ و خطیر آن، از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ و ریاست جمهوری دوران سازندگی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقشی ماندگار از خدمات و نیات خیر به یادگار گذاشت.

درگذشت آیت‌الله شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، این عالم و سیاست‌مدار فرهیخته و برجسته جهانی، ضایعه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی است؛ چرا که یکی از فرزندان شایسته، عالمان روشن‌بین و رهبران توانمند خود را از دست داد. کسی که با مجاهدت‌های خویش در بزنگاه‌های دوران‌ساز، از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و تا آخرین روز حیات‌اش، با تدبیر و روشن‌بینی، پشتیبان اعتدال و میانه‌روی، حضور و مشارکت مردم در اداره کشور، سرافرازی اسلام و ایران، رفاه اجتماعی و سلامت عامه ملت در جوانب و مسایل گوناگون آن بود.

این‌جانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و صبور ایران و خانواده ارجمند ایشان به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان برومندشان تسلیت می‌گویم و صبر و اجر برای بازماندگان و مغفرت در جوار رحمت حق برای روح ایشان مسالت دارم.

 

سید محمدهادی ایازی

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب