امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19398 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در حوزه «مديريت رويداد»؛

پژوهشگاه صنعت نفت حايز رتبه برتر روابط عمومي كشورشد

خبرایران: در چهاردهمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر ايران و در بخش مديريت رويداد، روابط عمومي پژوهشگاه صنعت نفت به انتخاب هيأت داوران، حائز رتبه برتر و دريافت لوح برگزيده اين جشنواره شد.
پژوهشگاه صنعت نفت حايز رتبه برتر روابط عمومي كشورشد

به گزارش خبرایران از واحد خبر روابط عمومي پژوهشگاه صنعت نفت، چهاردهمين دوره جشنواره و سيزدهمين دوره کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران روز 19 دي ماه در هتل المپيك تهران برگزار شد و پژوهشگاه صنعت نفت در بخش مديريت رويداد‌، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در اين کنفرانس كه با حضور اساتيد و چهره‌هاي برتر روابط عمومي، علوم ارتباطات و فناوري اطلاعات برپا شد، چالش‌ها، موفقيت‌ها و موضوعات در حال ظهور پيش روي صنعت روابط عمومي با رويكرد " روابط عمومي دانش محور و مديريت محتوي" مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دكتر حسن بشير، دبير كميته علمي اين كنفرانس با بيان اين‌كه نگاه عميق و تخصصي كميته به بحث مديريت محتوا و رابطه آن با رويكرد علمي و دانش محور در روابط‌عمومي‌ها همواره مورد تاكيد بوده است، تصريح كرد:‌ "در حال حاضر مهم‌ترين بحث فضا‌هاي مجازي و واقعي، "مديريت محتوا" بوده، از اين رو تحول ديدگاه در محتواي توليدي روابط‌عمومي‌ها مهم‌ترين محور اين همايش است".

اين گزارش مي‌افزايد ارسال پيام دكتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي و قرائت آن توسط نماينده وي علي مرداني، نشان از اهميت ملي اين رويداد در سطح كشور داشته، در متن اين پيام بر گسترش حوزه ارتباطات در جهان به عنوان يكي از شاخصه‌هاي قرن و مهم‌ترين عامل در توسعه يافتگي كشورها تاكيد شده است.

از نكات قابل توجه ، شكل‌گيري و آغاز به كار "فراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس شوراي اسلامي" همزمان با اين رويداد بود. در همين راستا زهرا سعيدي، نماينده مردم مباركه و رييس اين فراكسيون به اهميت نقش روابط‌عمومي‌ها در فعاليت سازمان‌ها تاكيد قرار كرد.

گفتني است دكتر محمدمهدي مظاهري،‌ رييس اين كنفرانس و سيد ابوالحسن فيروز‌آبادي رييس مركز ملي فضاي مجازي نيز از ديگر سخنرانان اين همايش بودند.

خاطر نشان مي‌شود پژوهشگاه در دوره گذشته اين جشنواره در بخش وب سايت روابط‌عمومي ديجيتال( ارتباطات آنلاين)، حايز رتبه برتر شده بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب