امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19415 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جماران سیاهپوش یار خورشید است

خبرایران:جماران در غم از دست دادن یار خورشید بار دیگر سیاهپوش شد تا پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از کوچه های خاطرات جماران به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) تشییع و در کنار آن امام همام آرام گیرد.
جماران سیاهپوش یار خورشید است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک،  مهندس سید علیرضا حسینی قائم مقام شهردار منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم سوگواری و  تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از جماران ، کلیه نیروهای عملیاتی شهرداری منطقه یک با هدف ارائه خدمات مناسب شهری ،به صورت آماده باش بودند  تا مسیر را برای حضور شهروندان سوگوار آماده کنند.
وی گفت: با توجه به برگزاری مراسم وداع با پیکرآیت ا... رفسنجانی در بیت امام راحل محدودیت های تردد در خیابان های منتهی به جماران اجرا و خدمات رسانی فرهنگی به عزاداران با برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر  ارائه شد.
حسینی تصریح کرد : این ایستگاه های صلواتی در محدوده های خیابان حسنی کیا، تقاطع نیاوران با سه راه یاسر و تقاطع نیاوران و خیابان جماران  برپا شد .
قائم مقام شهرداری منطقه یک افزود: شمال تهران، ساختمان های شهرداری منطقه یک ، نواحی ، سراهای محلات 27 گانه منطقه همگی در سوگ از دست دادن یار انقلاب سیاهپوش و نورپردازی های شهر خاموش شدند
حسینی گفت: 11 پرچم پایه بلند منطقه و سایر پرچم ها بر روی پل های سواره رو نیز سیاه شدند


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب