امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1943 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال تمدید شد

خبرایران: جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) با اعلام اینکه تاکنون بیش از 250 اثر از کشورهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره واصل شده است، از تمدید مجدد مهلت ارسال آثار خبر داد.
مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال تمدید شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره پیامبر اعظم، حجت الاسلام سید علی‌رضا حسینی عارف دبیر اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری اهل‏ بیت(ع) ـ جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) گفت: مطابق فراخوان اولیه، مهلت ارسال آثار در بخش فیلم 10 آذرماه بود که این مهلت به درخواست تعدادی از هنرمندان و فیلمسازان تا 15 بهمن تمدید شد. همچنین پایان مهلت ارسال کتاب از ابتدا 15 بهمن 1392 اعلام شده بود؛ که اینک مهلت ارسال آثار در هر همه بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه و کتاب به زبان انگلیسی، تا 29 اسفند 1392 تمدید می‌شود.

وی دلیل این تمدید را برگزاری مراسم اختتامیه در ایام مبعث اعلام کرد و گفت: بنا به نظر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رییس جشنواره، مقرر شد که روزهای پخش فیلم‌‌ها و مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با ایام بعثت نبوی برگزار شود و این روزها هر سال در تقویم هنری ایران، به عنوان روزهای برگزاری جشنواره اهل بیت(ع) ثبت شود.

حسینی عارف اضافه کرد: بنابراین مراسم اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز به آثار برتر، در اوایل خردادماه 1393 با حضور هنرمندان مسلمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

نخستین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری اهل بیت(ع) با عنوان جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)» به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. این جشنواره در سه رشته فیلم کوتاه (در سه شاخه انیمیشن، داستانی و مستند)، فیلمنامه و تألیف و ترجمه کتاب به زبان انگلیسی (در دو شاخه سیره پیامبر و پاسخ به شبهات) برگزار خواهد شد و جوایز ارزنده و بی نظیری به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب