امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19430 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دارای درپوش چرخشی، راحت برای استفاده در زندگی مدرن و دیجیتال؛

محصولات رنگارنگ اپیسر AH335 و AH357

خبرایران:برند اپیسر پیشرو در زمینه حافظه موبایل، گروه جدیدی از فلش مموری ها با درپوش های چرخشی با اینترفیس USB3,1 با مدل AH357 و اینترفیس USB2,0 با مدل AH335 معرفی کرد.
محصولات رنگارنگ اپیسر AH335 و AH357

برند اپیسر پیشرو در زمینه حافظه موبایل، گروه جدیدی از فلش مموری ها با درپوش های چرخشی با اینترفیس USB3,1 با مدل AH357 و اینترفیس USB2,0 با مدل AH335 معرفی کرد، و از رنگ های حیرت انگیزی برای جهت بخشیدن روند مد استفاده کرده. درپوش چرخشی 360 درجه بدون این که از فلش مموری جدا شود در کمتر از ثانیه می تواند باز شود. همه جا و همه وقت از سرعت بالا انتقال داده ها لذت ببرید.
بیشترین ظرفیت این دو مدل AH335  و AH357 ، 64 گیگابایت است که به شما امکان حمل حجم بالایی از فایل ها را میدهد تا بتوانید از استفاده ی آنها در موبایلتان لذت ببرید.
AH357 با اینترفیس USB3.1 نسل اول، امکان صرفه جویی در زمان جهت انتقال داده ها را برای شما به ارمغان آورده است.

تیم طراحی شرکت اپیسر از رنگ سبز چمنی و آبی اقیانوسی که تداعی کننده درخشش و سرزندگی است در رنگ های اصلی مدل مدل های این دو مدل استفاده کرده است، و در کنار این رنگ ها همراه با بدنه سفید و درپوش محافظ، درخشش و سرزندگی از رنگ ها را به نمایش گذاشته است و به شما این امکان را میدهد تا با یک دستگاه دیجیتالی کوچک توجه همه را به خود جلب کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب