امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19438 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور وزير آموزش و پرورش و مديرعامل بانک سرمايه صورت گرفت؛

ديدار قهرمانان تيم واليبال بانک سرمايه با وزير آموزش و پرورش

خبرایران:اعضاء تيم واليبال بانك سرمايه به همراه دكتر محمدرضا خاني، مدير عامل بانك سرمايه و مسئولين باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه روز يكشنبه مورخ 19 دي ماه با وزير آموزش و پرورش در محل اين وزارتخانه ديدار كردند.
ديدار قهرمانان تيم واليبال بانک سرمايه با وزير آموزش و پرورش

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانك سرمايه، در ابتداي اين ديدار كه دكتر مهرزاد حميدي، معاون تربيت بدني و سلامت اين وزارتخانه نيز حضور داشت، پيراهن ورزشي تيم پيروز واليبال بانك سرمايه، قهرمان ليگ برتر واليبال كشور در سال 94 و جام باشگاه هاي آسيا در سال 95، توسط دكتر محمدرضا خاني، مدير عامل بانك سرمايه، مصطفي كارخانه سرمربي تيم و همچنين سعادتمند، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه به وزير آموزش و پرورش اهداء شد.

در ادامه دكتر فخرالدين احمدي دانش آشتياني، وزيرآموزش و پرورش با تاكيد بر اهميت همگاني كردن ورزش و توسعه ورزش هاي آموزشگاهي گفت: حضور و قهرماني تيم واليبال بانك سرمايه باعث شد مردم علاوه بر توجه به ورزش هايي مانند فوتبال، به ورزش واليبال هم اقبال و توجه بيشتر نشان دهند و شما جداي از قهرماني، كه آن هم امر مهمي است، با حفظ سلامتي و آوردن نشاط به سطح جامعه همگان را متوجه ورزش و اهميت سلامتي كرديد.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اهميت و جايگاه ورزش هاي آموزشگاهي و تاكيد بر حمايت از ورزش و تيم واليبال بانك سرمايه، اظهار اميدواري كرد با گسترش همكاري ها بين باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه و معاونت تربيت بدني وسلامت اين وزارتخانه فرصت هاي بيشتر و موثرتري براي توسعه ورزش هاي آموزشگاهي و پرورش روحيه ورزشي دانش آموزان بيش از پيش فراهم شود.

در اين ديدار سعادتمند، مصطفي كارخانه، سرمربي تيم واليبال بانك سرمايه و مهدي مهدوي، بازيكن سابق تيم ملي واليبال جمهوري اسلا مي ايران و كاپيتان فعلي تيم واليبال بانك سرمايه، ضمن تقدير از حمايت هاي بي دريغ بانک سرمايه، بخصوص دكتر محمدرضا خاني، خواستار حمايت بيشتر و موثرتر وزارت آموزش و پرورش از اين تيم شدند.

مهدوي با اشاره به موفقيت هاي غرورآفرين اين تيم در ليگ برتر واليبال ايران و جام باشگاه هاي قاره آسيا، خواستار ساخت و تجهيز ورزشگاهي اختصاصي براي اين باشگاه شد.

همچنين مصطفي كارخانه با اشاره به اهميت حمايت از تيم و اثرات آن در ايجاد آرامش در تك تك اعضاء و مسئولان تيم گفت: نتايجي حاصل شده جداي از تلاش اعضاي تيم، مديون حمايت هاي بانك سرمايه و مسئولان وزارت آموزش و پرورش است و به همين دليل ما ضمن بكار بردن همه توان خود، منتظر حمايت هاي اصولي تر اين عزيزان از تيم خودشان هستيم.

در پايان اين ديدار، به رسم قدرشناسي از قهرمانان تيم واليبال بانك سرمايه، وزير آموزش و پرورش هدايايي به ايشان تقديم كرد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب