امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1944 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام شرایط شرکت در بخش رقابتی جشنواره مراکز فرهنگ و هنر

خبرایران : شرایط و مقررات شرکت در بخش رقابتی نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری و تولیدات مراکز آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر اعلام شد.
اعلام شرایط شرکت در بخش رقابتی جشنواره مراکز فرهنگ و هنر

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره مراکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر بر اساس مقررات اعلام شده برای بخش رقابتی این جشنواره متقاضیان این بخش می توانند آثار خود را در رشته های زیر مجموعه از شاخه های موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، معماری، گرافیک، عکس، مقاله و تحقیق، مد و لباس و سینما ارسال کنند.

همه دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان مراکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر می توانند در این بخش شرکت کنند و موضوع تمام رشته ها آزاد است.

بر اساس این مقررات هر شرکت کننده مجاز به حضور در جشنواره تنها در دو رشته و 5 اثر در هر رشته خواهد بود. 

تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه توسط هیات انتخاب بررسی و برای شرکت در نمایشگاه برگزیده می شوند.  آثار راه یافته به نمایشگاه در هر رشته توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفته و آثار برتر معرفی خواهد شد. آثار تابلویی باید دارای حداقل یک ضلع50 و حداکثر یک ضلع200 سانتی متر باشند.

گفتنی است نخستین جشنواره و نمایشگاه عرضه و فروش آثار و تولیدات مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و فرم های شرکت در جشنواره به سایت موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر به آدرس elmikarbordi.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب