امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19441 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درجلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه(IMS)؛

منطقه 22 موفق به دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه(IMS) شد

خبرایران: جلسه افتتاحیه و اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) منطقه 22 با حضور مولائی شهردار منطقه 22 ، قائم مقام و معاونان ، شهرداران نواحی و روسای ادارات ، نمایندگان ستاد محیط زیست شهرداری تهران و همچنین ممیزین شرکت QUALITY AUSTRIA اتریش برگزار شد.
 منطقه 22 موفق به دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه(IMS) شد

به گزارش خبرایران  از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مميزي مراقبتی نوبت اول سيستم مديريت يكپارچه (IMS) منطقه 22 توسط ممیزین شرکت QA در کلیه معاونت ها،نواحی چهارگانه و دیگر ادارات منطقه با همکاری و هماهنگی کلیه همکاران و مدیریت شهردار منطقه با موفقیت برگزار شد و بار دیگر منطقه 22 موفق به دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت،مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست شد.

سر ممیز شرکت QA  نیز ضمن تبریک این موفقیت از سوی منطقه 22 بیان کرد که گزارش ممیزین نشان داد که همچون دوره های قبل فعالیتهای کمی و کیفی شهرداری منطقه 22 در بخش های فرهنگی ، عمرانی ، محیط زیست و ایمنی و... با قوت زیاد انجام شده است.

سر ممیز شرکت یاد شده و تیم ممیزی پس از بررسی های همه جانبه از کلیه فعالیت های گوناگون منطقه 22 اعلام کرد که هیچگونه مشکلی را مشاهده نکرده و این منطقه دارای هماهنگی عالی سیستمی است و منطقه 22 برخوردار از الگوهای توسعه پایدار شهری است و دارای نقاط قوت و مثبت بسیار زیادی بوده است و بیانگر این نکته است که اقدامات لازم به موقع و با حداکثر کیفیت در سطح منطقه انجام می شود.

منطقه 22 موفق به دریافت و تمدید گواهی نامه های مدیریت کیفیت ISO9001 ، ایمنی و بهداشت شغلی ISOOHSAS18000   و ISO14000 شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب