امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19444 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خادمین حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به کهریزک آمدند

خبرایران:به میمنت سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، جمعی از خادمین آن حضرت شاخه گل های زیبای متبرک شده آن حرم مطهر را تقدیم سالمندان و معلولین کهریزک کردند.
خادمین حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به کهریزک آمدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ جمعی از خادمین آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) ، آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد مهرورزی های خویش قرار دادند.

این بزرگواران همچنین با تقدیم شاخه گلهای زیبا از گلستان آستان مقدس ، پیام دلجویی و مهربانی همه خادمین صحن مطهرعبدالعظیم حسنی (ع) را تقدیم مددجویان مجموعه کردند .

علی محمد رضایی از خادمین نام آشنای آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) در حاشیه این حضور گرم و با صفا ، به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت :

همه ساله در چنین روزهایی که مقارن است با میلاد مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) ، خادمین آن حضرت در نوبت های مختلف به مراکز درمانی و بیمارستانی سرکشی می کنند و با اهداء گل از بیماران و ملتمسین دعا ، دلجویی می نمایند.

محمد رضایی افزود:

 لطف خدا شامل حال ما بود که به کهریزک بیائیم و پرچم آن آستان مقدس را نیز همراه داشته باشیم تا دلجویی از مادران و پدران سالخورده به عمل آوریم ، امید آنکه خداوند از ما بپذیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب