امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19445 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تور دوچرخه سواران «هم چرخ» به کهریزک رسید

خبرایران: در یک حرکت ورزشی و با حضور جمعی از علاقمندان ورزش پر نشاط دوچرخه سواری ، آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان جوانان ورزشکارموسوم به "هم چرخ "شد .
تور دوچرخه سواران «هم چرخ» به کهریزک رسید

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ جوانان ورزشکاربا عنوان گروه " هم چرخ " آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد مهرورزی های خویش قرار دادند.

این جوانان پر شور که مسیر میدان جمهوری – کهریزک و بالعکس را رکاب زدند، ساعاتی را میهمان سالمندان و معلولین این مجموعه بودند و در فضایی شاد به عیادت از آنان پرداختند.

این مهربانان همچنین با مساعدت های خود همانند همه خیرین و نیک اندیشان، در تأمین هزینه های زندگی خانواده بزرگ کهریزک سهیم شدند.

 محمد پورنبی هماهنگ کننده و عضو رکابزنان "هم چرخ " در حاشیه این حضور سبز و عاطفی به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت :

ما برنامه های مختلف ، گل گشت و رکابزنی در مسیرهای گوناگون را در دستور کار تیمی خود داریم، اما این اولین بار بود که تور داخل شهری و آنهم مسیر کهریزک را انتخاب کردیم .

وی در ادامه نیز گفت :

 تنها یک کلام می توانم از قول خود و دوستانم بگویم و آن افسوس است که چرا تا بحال به فکرمان خطور نکرده بود که در گوشه ای از این شهر بزرگ ، کسانی هستند که ما می توانیم خوشحال شان کنیم و حتما هم آنها از دیدن ما خوشحال خواهند شد.

پورنبی از قول دوستان خود و آنانی که موفق به حضور در این تور ورزشی – عاطفی نشده اند ، تأکید کرد :

 از این پس ، بطور فصلی مسیر کهریزک را با دوستان بیشتری رکاب خواهیم زد ، با گروه های دیگر دوچرخه سواری این تور را به اشتراک خواهیم گذاشت و اگر خداوند ما را لایق بداند ، باز هم در کمک به این دوستان  خوب پیشقدم خواهیم شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب