امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19447 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاسیس دانشگاه جامع علمی – کابردی در کهریزک

خبرایران : با حضور مدیران موسسه خیریه کهریزک و دانشگاه جامع علمی– کاربردی ، آخرین گامهای اجرایی تأسیس شعبه ای از آن دانشگاه در کهریزک برداشته شد .
تاسیس دانشگاه جامع علمی – کابردی در کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در نشست مشترک دکتر معصومیان مدیر دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی – کابردی با مدیران موسسه خیریه کهریزک ، بر اهمیت اجرایی شدن شعبه ای از آن دانشگاه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تأکید شد.

 در ابتدای این دیدار ، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیر یه کهریزک با تشریح روند تکمیل بناها و تأسیسات مورد نیاز دانشگاه ، راهکارهای اجرایی شدن این مهم را برشمرد.

 وی همچنین بر لزوم بهره مندی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در محل موسسه خیریه کهریزک و سایر مراکز نگهداری سالمندان و معلولین سراسر کشور در آینده ای نزدیک ، تأکید کرد.

در بخش دیگری از این نشست ، دکتر علی معصومیان مدیر دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی – کاربردی ، اولین گام تأسیس شعبه ای از آن دانشگاه را بهره گیری از توان آموزشی کهریزک دانست و تأکید کرد :

کلاسهای تک پودمانی اولین گام تحصیلی دانشجویان جدید این دانشگاه می تواند باشد و نیز ظرفیت های فعلی آموزشی کهریزک ، قطعاً پاسخ گوی آموزشهای لازم و مورد نیاز خواهد بود.

 وی افزود :

 تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز ، حضور هیأت علمی و کارشناسان مرتبط با آموزش دانشجویان، مراحل بعدی این پروژه خواهد بود که امید است تا پیش از آغاز سال تحصیلی 97-96 به انجام رسد.

دکتر معصومیان بهره مندی از سایر رشته های آموزشی مرتبط با زندگی سالمندان و معلولین را از برنامه های مدون و قابل اجرا در این شعبه از دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد با تکمیل بسترهای مورد نیاز ، فعالیت این دانشگاه به زودی زود آغاز گردد.

گفتنی است کارشناسان دانشگاه جامع علمی – کاربردی با حضور در اماکن پیشنهادی ، به ارائه رهنمود های مختلف در تکمیل تأسیسات مورد نیاز پرداختند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب