امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19481 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

22 دی ماه 1395 در بوستان گفتگو تهران؛

پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم افتتاح شد/ عبدللهی: عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز امروز جامعه است

خبرایران: پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم با هدف تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بوستان گفتگو افتتاح شد.
پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم افتتاح شد/ عبدللهی: عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرنگارخبرایران، مجتبی عبداللهی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم افتتاح پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم با بیان مطلب فوق افزود: جشنواره تسنیم می‌تواند نقش بسزایی در میان شهر و شهروندان داشته باشد چرا که فعالیت در حوزه عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیاز امروز جامعه است که این نمایشگاه با این رویکرد فعالیت می‌کند و در کنار آن توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از دیگر دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر نقش بانوان در خانواده و اقتصاد مقاومتی گفت: دو موضوع اسراف و قناعت از موضوعاتی است که بیانگر نقش زن در خانواده است و گفتمان اقتصاد مقاومتی در دل خانواده در صورت پرداختن زن به آن متبلور خواهد شد.

وی افزود: نقش شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی در این نمایشگاه‌ها متبلور می‌شود چرا که شهرداری فقط یک نهاد خدماتی نیست و با برگزاری این نمایشگاه‌ها به دنبال ارایه محصولات داخل کشور هستیم تا مردم نیز استفاده و خرید وسایل تولید داخل کشور را در اولویت قرار دهند.

الهه عطایی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیزدر ادامه این مراسم اظهارداشت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، جلب مشارکت شهروندان و تحکیم بنیان خانواده از جمله اهداف این نمایشگاه است و امسال مدل‌های ارایه شده در حوزه پوشش و مد اسلامی به صورت تجاری تولید شده و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب