امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19483 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با طراحی سیروس سلیمی؛

لوگوی «فصل نرگس» رونمایی شد

خبرایران: لوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت رونمایی شد.
لوگوی «فصل نرگس» رونمایی شد

به گزارش خبرایران از مشاور رسانه‌ای پروژه، لوگو تایپ فیلم سینمایی «فصل نرگس»  ساخته  نگار آذربایجانی توسط سیروس سلیمی طراحی و در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
"فصل نرگس " به نويسندگي و كارگرداني  نگار آذربايجاني و تهيه كنندگي  سحر صباغ سرشت يكي از آثار منتخب بخش سوداي سيمرغ جشنواره سي و پنجم فيلم فجر است كه اين روزها آخرين مراحل فني فيلم جهت ارائه نسخه نهايي به جشنواره را سپری می کند.
 لوگوتايپ انگليسي ، فارسي "فصل نرگس" توسط سيروس سليمي ، طراح گرافيك، نقاش، خوشنويس، خواننده و نائب رئيس كانون طراحان و مديران تبليغات سينماي ايران / خانه سينما طراحي شده است .
سيروس سليمي درباره چگونگي ارتباط محتوايي با فيلم اينگونه نوشته است ؛
در طی این سال ها که  به طراحی گرافیک و نقاشی مشغولم، پوسترهای سينمايي بسیاری را طراحی کرده ام. بعضی شان را دوست دارم و برخی را بسیار دوست دارم و بعضی هم برایم به مثابه ی بوم نقاشی ام بوده اند. این علاقه بدون شک به خودِ فیلم و آنچه در پشتِ صحنه ی آن فیلم هست بازمی گردد. کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و هنری، تهیه کننده و ....
"فصلِ نرگس" از آن فیلم هاست، از آن ها که بشدت صمیمی، گرم و دلنشین اند با فیلمنامه ای بشدت انسان دوستانه و تاثیرگذار. امیدوارم حاصل و نتیجه ی برآمده ازاین تفکرو اندیشه ی سبزو انسانی، آنگونه که برای منِ خواستنی و دلنشین است، بر دلِ مخاطبِ آن نیز نشیند.
سيروس سليمي ، نائب رئيس كانون طراحان و مديران تبليغات  سينماي ايران ، طراح پوستر فيلم ملي محمد رسول ا... از طراحان چيره دست در اين حرفه است كه طراحي كليه پوسترهاي فيلم فصل نرگس نيز به عهده اوست .
گفتنی است در خبر بعدي دومين پوستري كه او براي فيلم " فصل نرگس " طراحي كرده است رونمايي خواهد شد.
" فصل نرگس " ، دي ماه ١٣٩٤ در منطقه غرب تهران كليد خورد و اواخر بهمن ماه همان سال به فيلمبرداري خود پايان داد  و بلافاصله وارد مراحل پس از توليد شد و اين روزها  مواد تبليغاتي فيلم توسط  سيروس سليمي ( طراح پوستر) و  حسن ايوبي ( طراح آنونس و تيزر ) در حال طراحي و آماده سازي است.
 عزيز محسني نيز طراحي  تيتراژ فيلم را بر عهده دارد.
اولين رونمايي از  فيلم " فصل نرگس " به نويسندگي و كارگرداني نگارآذربايجاني و تهيه كنندگي  سحر صباغ سرشت با سرمايه گذاري حميدرضا عارف  در جشنواره سي و پنجم فيلم فجر خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب