امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19523 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در محلات منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 15 از انجام تست، مشاوره، غربالگری و درمان بیماری های قلبی کودکان به مناسبت هفته جهانی قلب کودک خبر داد.
مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: روز پنج شنبه 30 دی با استقرار پزشکان متخصص کودک در سرای محلات رضویه و اتابک و مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه، ضمن ویزیت و مشاوره های لازم کودکان؛ اقدامات پیشگیرانه و درمانی قلب کودکان انجام می شود.

 به گفته وی انجام ویزیت رایگان پزشکی در محلات یادشده از ساعت 9 تا 13 انجام و طی آن علاوه بر شناسایی بیماری قلب کودکان محلات و به ویژه کودکان کار مراکز پرتو منطقه، کارهای درمانی برای آنان آغاز خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد: در این راستا همچنین کارگاههای آموزشی با موضوع قلب کودکان در خانه های سلامت سرای محلات 21 گانه منطقه برگزار و اطلاعات و آموزشهای لازم در این ارتباط به مراجعین ارائه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: به منظور اطلاع رسانی صحیح به شهروندان همچنین بروشورهایی با همین مضمون بین مراجعین سرای محلات توزیع می شود تا شهروندان با اهمیت معاینات دوره ای کودکان، علائم بیماریهای قلبی در نوزادان و کودکان، راههای تشخیص نارسایی های قلبی جنین در دوران بارداری و ... بیشتر آشنا شوند.

شایان ذکر است، برنامه های هفته جهانی قلب کودک با پیام «عفونت تنفسی مکرر و تنفس صدادار مداوم می تواند یکی از نشانه های بیماری نارسایی قلبی باشد»؛ در منطقه اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب