امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19525 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سوء استفاده از عکس سلیمی در تبلیغ ماری‌جوانا/ بهداد سلیمی: موضوع را پیگیری می‌کنم

خبرایران:بهداد سلیمی گفت: پیگیر سوء استفاده رسانه آلمانی از عکسش هست. او در این‌باره گفت: نمی‌دانستم آن عکس برای تبلیغ ماده مخدر است. حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
سوء استفاده از عکس سلیمی در تبلیغ ماری‌جوانا/ بهداد سلیمی: موضوع را پیگیری می‌کنم

بهداد سلیمی در گفتگو با ایسنا در مورد اینکه قصد شکایت از رسانه آلمانی که از عکس او برای تبلیغ یک نوع ماده مخدر سوء استفاده کرده است، دارد یا خیر؟ گفت: شکایت از آن رسانه را باید کمیته ملی المپیک انجام دهد. فدراسیون نامه‌نگاری‌ها را با کمیته ملی المپیک انجام می‌دهد تا کمیته ملی المپیک به عنوان مرجع ورزش ایران از آن رسانه آلمانی اعلام شکایت کند.

او افزود: نمی‌دانم که چرا آن رسانه آلمانی از عکس من استفاده کرده است. من هم پیگیر قضیه هستم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که عکس‌العملش پس از دیدن آن عکس چه بود، تصریح کرد: تعجب کردم. اول اصلا نمی‌دانستم آن ماده سبز رنگ چه چیزی است و فکر می‌کردم در جهت حمایت از فضای سبز است (با خنده). پس از آن متوجه شدم که آن یک نوع ماده مخدر است از این رو، قضیه را پیگیری خواهم کرد.

قهرمان المپیک لندن در مورد توافقش با تیم ذوب‌آهن برای حضور در لیگ برتر، بیان کرد: با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد امضا کردم و قرار است در هفته آخر و فینال برای این تیم وزنه بزنم. بیشتر برای آمادگی خودم بود و می‌خواستم در مسابقه‌ای شرکت کنم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود زانویش متورم شده است، گفت: چیز خاصی نیست جزو عوارض بعد از عمل است و اتفاق خاصی رخ نداده است. تمریناتم هم خوب است و کم کم شدت تمریناتم بیشتر می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب