امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1953 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام فراخوان شعار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرایران: فراخوان شرکت در شعار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.
اعلام فراخوان شعار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبر ایران، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد شعار برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بنا بر نظر اهالی فرهنگ، قلم، رسانه و عموم علاقه‌مندان انتخاب کند.
تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان شعار این دوره از نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند شعارهای خود را با موضوع «نمایشگاه کتاب و کتابخوانی» به شماره پیامک 100003851 یا از طریق پست الکترونیک به آدرس tehranbookfair@yahoo.com ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، در بخشی از این فراخوان درباره ویژگی شعارهای ارسالی آمده است: شعار باید ساده، کوتاه، موجز، قابل فهم، فراگیر، صریح و بدیع باشد. در بخش دیگری از این فراخوان با اشاره به هدف‌دار بودن شعارهای بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آمده است: «شعار باید در قالب هدف کلی به راحتی در ضمیر مخاطب نقش ببندد، موضوعیت کامل با کتابخوانی و نمایشگاه کتاب داشته و بیان‌کننده هدف کلی به مخاطبان باشد.»
همچنین علاقه‌مندان برای پیشنهاد شعارهای خود باید به این کلیدواژه‌ها توجه داشته باشند: فراگیر بودن و تأثیرگذاری شعارها، استفاده از کلمات فارسی و سلیس، رویکرد ملی همراه با خلاقیت و نوآوری و دارای همگونی آوایی(ضرباهنگ) در شعارهای پیشنهادی و توجه به رویکرد ایجابی و تشویقی. 
در این فراخوان از شرکت‌کنندگان درخواست شده است تا نام و نام‌خانوادگی و کد ملی خود را به همراه یک شماره تماس برای شرکت در فراخوان اعلام کنند. همچنین محدودیتی برای گروه‌های سنی و تعداد شعارهای پیشنهادی وجود ندارد. بنا بر آنچه در این فراخوان آمده است، به شعارهای برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان فرصت دارند تا تاریخ 15 اسفند امسال نسبت به ارسال شعارهای پیشنهادی خود از راه‌های اعلام شده اقدام کنند.
گفتنی است که بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 10 - 20 اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب