امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19601 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پوستر «فصل نرگس» رونمایی شد

خبرایران:پوستر«فصل نرگس» به نويسندگي و كارگرداني نگار آذربايجاني و تهيه كنندگي سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف رونمايي شد .
پوستر «فصل نرگس» رونمایی شد

به گزارش خبرایران از مشاور رسانه اي فيلم ، پوستر فيلم سينمايي «فصل نرگس» توسط سيروس سليمي ، طراح گرافيك ، نقاش ، خوشنويس ، خواننده و نائب رئيس كانون طراحان و مديران تبليغات سينماي ايران طراحي شده است .
نگار آذربايجاني در حالي امسال با «فصل نرگس» در بخش سوداي سيمرغ حضور دارد كه پيش از اين با ساخته قبلي اش «آئينه هاي رو به رو» سيمرغ بلورين بهترين فيلم از بخش بين الملل جشنواره بيست و نهم و ديپلم افتخار بهترين فيلمنامه را از همان جشنواره دريافت كرده است .وي همچنين موفق شد كه سيمرغ بلورين بهترين آنونس فيلم جشنواره سي ام فجر ازآن خود كند.
يكتا ناصر ، ريما رامين فر ، پژمان بازغي و امير آقايي بازيگران اصلي فيلم به شمار مي روند كه در اين تركيب حضور چهره هايي همچون گوهر خيرانديش ، شايسته ايراني ، محمدرضا هدايتي ، صالح ميرزاآقايي و شيرين اسماعيلي «فصل نرگس» را در زمره فيلم هاي پر بازيگر به حساب مي آورد.
فصل نرگس  روايت آدمهاي معمولي ست كه در وانفساي امروز و در جهاني كه ميل به خودشيفتگي و خود محوري دارد، شفافيت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشي از انسانيت و نوع دوستي را به درستي درك مي كنند.
فیلم در جزئيات خود داستان عشق است و دوستي با هم نوع اما در تعريف كلي تر هويت انسانها را به چالش مي كشد و اهميت احترام به نفس زندگي را به مخاطب يادآوري مي كند.
گفتنی است امور فني «فصل نرگس»اين روزها در لابراتوار مركز گسترش فناوري سينمايي در حال انجام است تا نسخه نهايي را براي نمايش در جشنواره سي و پنجم فيلم فجر آماده كنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب