امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19627 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از پرتال جدید بانک مسکن

خبرایران:پرتال جدید بانک مسکن با زیرساختی تقویت شده، خلاق و روزآمد به منظور تعامل بیشتر ذی‌نفعان، کارکنان، مشتریان و همه افرادی که به نوعی با بانک در ارتباط هستند، رونمایی شد.
رونمایی از پرتال جدید بانک مسکن

به گزارش خبرایران،مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: پورتال جدید بانک با هدف تغییر نگرش و فرم سنتی ارائه خدمت به جدیدترین و روزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان آغاز به کار کرد.

وی افزود: این پرتال دارای قابلیت‌های خاص نرم‌افزاری و محتوایی است که در کنار ایجاد امکانات متفاوت برای همکاران با توجه به زیرساخت‌های روزآمد و تقویت شده در طراحی و پیاده‌سازی آن امکان تعامل مشتریان با بانک مسکن و بالعکس را فراهم شده است. 

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مسکن در این پورتال علاوه بر بازنگری اطلاعات قبلی، اطلاعات جدیدی از جمله درج تمامی فرم‌های افتتاح حساب، جست‌وجوی شعب در نقشه گوگل، سامانه‌های تعاملی تالار گفت‌وگو و وبلاگ تعبیه و به زیبایی بصری نیز بسیار توجه شده است.

وی درخصوص طراحی پرتال جدید بانک مسکن افزود: برای طراحی و راه‌اندازی این پرتال در ابتدا سایت و پرتال بانک‌های مطرح دنیا مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و سپس پورتال جدید بانک مسکن با در نظر گرفتن ملاک‌های بومی و معیارهای زیبایی بصری توسط گرافیست‌های معتبر طراحی شد.

ایزدی تصریح‌کرد: همچنین سامانه‌ای به نام «چگونه صاحب خانه شویم؟» در پورتال قبلی تعبیه شده بود که در این پورتال با گستردگی و امکانات خاصی ویژه همه مخاطبانی که علاقه‌مند به خانه‌دار شدن هستند طراحی و بارگذاری شد. در این سامانه همه اطلاعات مربوط به تسهیلات خرید، ساخت و جعاله بانک به همراه تمام جزییات آن شامل سقف تسهیلات، محاسبه اقساط، نرخ سود و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان قابل مشاهده است.

مهم‌تر و حائز اهمیت‌تر اینکه این پورتال از نظر امنیتی توسط کارشناسان چندین بار تست شده و کاملا در برابر حملات سایبری ایمن شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب