امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19640 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سی و دومین دوره عالی کارشناس کنترل پروژه برگزار می‌شود

خبرایران: مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، سی و دومین دوره عالی کارشناس کنترل پروژه را برگزار می‌کند.
سی و دومین دوره عالی کارشناس کنترل پروژه برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، این دوره‌ با هدف تربیت کارشناس جهت اشتغال در بخش‌های برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ های سازمان‌های پروژه محور و خصوصا پروژه‌های عمرانی طراحی و اجرا می شود.

نظر به اهمیت و لزوم ارتباط بیشتر فعالیت‌های آموزشی با اهداف و سیاست‌های رشد و توسعه کشور، آموزش‌های شغل محور که بر اساس نیاز بازار کار طراحی می‌شود، نقش مکمل آموزش‌های دانشگاهی را ایفا کرده و دانشجویان و دانش آموختگان را برای ارتقای مهارت های علمی، به دست آوردن شغل و پیشرفت شغلی توانمند می‌کند.

افزایش توانمندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار و ارتقاء سطح علمی شاغلان در صنعت از رسالت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی صنعتی شریف می باشد. به این منظور و درجهت کمک به اشتغال و ارتقای این افراد، مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف طراحی و اجرای دوره‌های تربیت کارشناس بر اساس مهارت‌های حرفه‌ای لازم جهت فعالیت افراد در گروه‌های مختلف شغلی را برگزار می‌کند. در پایان دوره نفرات برتر به بازار کار معرفی خواهند شد.

دانشجویان و دانش آموختگان می‌توانند تا پنجم اسفندماه، با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به نشانی www.sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۶۲۶ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب