امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19657 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدیدعضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن از شرکت نماسازان مروارید

خبرایران: حسين عسكري عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن باتفاق هیئتی از مقامات استانی از جمله هاشمي نماينده مردم دهدشت در مجلس شوراي اسلامي ، ديوديده رئيس سازمان صنعت و معدن استان و معاونت استاندار از شركت نماسازان مروارید در شهرستان دهدشت استان كهيگيلويه و بوير احمد بازدید كرد.
بازدیدعضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن از شرکت نماسازان مروارید

در اين بازديد كه نيك اقبال رئيس شعبه ياسوج ، کاملی رئیس اداره ٢نظارت برطرحها ي بانك صنعت و معدن ومعاون نظارت برطرحها ووصول مطالبات شعبه یاسوج نيز در آن حضور داشتند ، مساعدت به طرح ، راه اندازی خطوط کامل تولید ، روند تكميل طرح و مشكلات موجود در آن مورد بررسي قرار گرفت.

شرکت نماسازان مروارید تولید کننده انواع آجر سفال نما و سقف و كف با ظرفيت ٦٦٠ تن در روز و بزرگترين طرح منطقه است که از سال ٨٩ تاکنون مبلغ ١٠ ميليون یورو تسهیلات سرمایه ثابت ارزی ،مبلغ١١٧ميليارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت ریالی ومبلغ ١٢ميليارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از اين بانک دریافت كرده است.

در حال حاضرخط تولید آجر با کوره تونلی در اين شركت راه اندازی شده ودرحال تولید است و تجهیزات اساسي مورد نیاز برای راه اندازی خط دوم نیز خریداری وبه محل طرح انتقال داده شده است .

با راه اندازي كامل شركت نماسازان مروارید براي بيش از ٢٠٠ نفر در اين منطقه از كشورمان امكان اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب