امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1967 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره برداری از 100 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر

خبرایران:همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 100 طرح در بخش های راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان های مختلف کشور به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از 100 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر

به گزارش خبرایران نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل و جاد ه ای این طرح ها با تلاش و همت دست اندرکاران و فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

ناصر رزاق منش مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این خصوص گفت: در ایام دهه مبارک فجر 26 مجتمع خدماتی – رفاهی جاده ای با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال با تلاش و همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی و نظارت و پیگیری ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان ها در برخی از راههای مواصلاتی کشور به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با صرف هزینه ای معادل 73 میلیارد ریال، 10 دستگاه تابلو پیام متغیر، 25 دستگاه دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلف، سیستم هوشمند صدور صورت وضعیت و راهنامه و سایت های حفاظت و کنترل دوربین های کنترل سرعت در این ایام در جاده های کشور راه اندازی می شود.

رزاق منش از احداث و تکمیل چهار تقاطع همسطح و غیرهمسطح با صرف 123 میلیارد ریال اعتباری در این مبارک دهه فجر خبر داد و افزود: روکش آسفالت، بهسازی و ایمن سازی 1759 کیلومتر راه با اعتبار 200 میلیارد ریال، احداث و تکمیل پنج دستگاه پل با اعتبار 112 میلیارد ریال، احداث 20 دستگاه برج نوری با اعتبار دو میلیارد ریال، از جمله پروژه های قابل افتتاح در حوزه راهداری در این ایام است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان همچنین اظهار داشت: بهره برداری از چهار مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با اعتبار 28 میلیارد ریال که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده، ساخت و توسعه شش ساختمان پاسگاه پلیس راه با اعتبار 53 میلیارد ریال، توسعه و تجهیز شش پایانه مرزی جاده ای با اعتبار 327 میلیارد ریال، شروع فعالیت یک شرکت توانمند حمل و نقل کالا و بهره برداری از یک پایگاه امداد خودرو جاده ای از دیگر پروژه هایی است که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب