امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19671 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفي طرح هاي جديد به مشتريان ثامن

خبرایران: سرپرست مديريت شعب قزوين و زنجان گفت : در کنار وصول مطالبات جذب منابع نيز در دستور کار شعب قرار گيرد.
معرفي طرح هاي جديد به مشتريان ثامن

امير ايزدي در جمع روساي شعب اظهار داشت: ثامن سپرده‌هاي شش‌ماهه را به دليل جذابيت بيشتر سپرده‌هاي يک‌ساله تبديل کرد.

وي با تأکيد بر کاهش مطالبات ادامه داد: عزم جدي و تلاش بيشتر کارکنان صف و ستاد براي پيگيري و وصول مطالبات ضروري است.

ايزدي با اشاره به مسير طي شده براي اخذ مجوز افزود: بخش اعظم فرايندهاي مالي دريافت مجوز توسط شعب انجام مي‌شود. لذا همکاران شعب بايد نقش و وظيفه خويش را در اين مسير به‌خوبي ايفا کنند.

وي وظيفه شعب براي اخذ مجوز را، جلوگيري از زيانده شدن، افزايش منابع و برابر آن مصارف علمي و دقيق، جمع‌آوري سرمايه‌هاي سرگردان جامعه، کاهش مطالبات و سودآوري شعب عنوان کرد.

سرپرست مديريت شعب قزوين و زنجان با اشاره به رويکرد جديد ثامن در زمينه مصارف گفت: پرداخت تسهيلات تنها با معدل‌گيري از ميانگين ممکن است. به همين منظور در مواجهه با درخواست‌هاي متفاوت مشتريان ديگر طرح‌ها به مشتري معرفي و براي جذب و حفظ مشتري تلاش بيشتري انجام شود.

وي با تأکيد بر اهميت نوآوري و خلاقيت در بين همکاران اضافه کرد: با توجه به رقابتي بودن فضاي اقتصاد بانکي کارکنان بايد با ارائه طرح‌هاي جديد و نوآورانه و رصد خدمات و طرح‌هاي بانک‌ها و مؤسسات تلاش بيشتري داشته باشند.

ايزدي در انتها خطاب به روساي شعب از آنان خواست: افزايش نظارت و کنترل روساي شعب، ارزيابي مستمر عملکرد کارکنان و برنامه‌ريزي منظم در دستور کار روساي شعب باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب