امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19682 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید امین جوادی اعلام کرد؛

موسسه ملل در توسعه منطقه کهنوج کرمان گام بر می دارد

خبرایران: تفاهم نامه معین منطقه اقتصادی کهنوج بین استانداری کرمان و موسسه اعتباری ملل امضا شد.
موسسه ملل در توسعه منطقه کهنوج کرمان گام بر می دارد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، آیین امضای تفاهم نامه معین منطقه اقتصادی شهرستان کهنوج با حضور استاندار کرمان، معاونان استاندار، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار کهنوج و جمعی از مسئولان استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج برگزار شد.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در این نشست گفت: تفرقه موجب ایجاد چالش می شود و وحدت و همدلی می تواند ما را به نتایج خوبی برساند و زیربنای توسعه در کشور باشد.

با بیان اینکه پروژه های بزرگی در جنوب استان کرمان وجود دارد افزود: تنها چیزی که برای ما مهم است استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه است.

وی تصریح کرد:موسسه اعتباری ملل با وجود پشتوانه و تجربه قدرتمند علمی و عمرانی می‌تواند نقش خوبی در اجرای طرح های توسعه این شهرستان ایفا کند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با بیان اینکه خام فروشی بلای خانمانسوزی است تاکید کرد: این موسسه با سرمایه گذاری در این منطقه قصد خام فروشی ندارد و سعی دارد فقط در چارچوب توسعه منطقه گام بردارد.سیاست ما این است که باید یار باشیم و بار نباشیم و تنها از طریق عقل جمعی می توانیم پروژه های این منطقه را به پیش ببریم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب