امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19690 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خداحافظی مظلومی از بیمه رازی

خبرایران:چقدر زود شش سال و پنج ماه از زماني كه بعنوان مدير عامل بيمه رازي منصوب شدم گذشت.
خداحافظی مظلومی از بیمه رازی

در اين مدت با كمك همكاران و مديران شركت كارهاي خوبي در بيمه رازي انجام شد. شش سال  پر تلاطم و پرچالش كه خوشبختانه در همه اين تلاطمات با كمك همه ذينفعان از جمله نمايندگان، كاركنان، مديران ، هيئت مديره و سهامداران به موفقيتهاي بزرگي دست پيدا كرديم.

بيمه رازي به يك برند قوي و خوشنام چه در بين همكاران صنعت بيمه و چه در نزد مردم تبديل شده است.

خسارتهاي معوق بيمه گذاران و زيان ديدگان بروز شده است و رضايت بيمه گذاران در بالاترين حد خود قرار دارد.

هيچ پرونده شكايتي در هيچ مرجع قضايي عليه بيمه رازي وجود ندارد و اين در شرايطي است كه بيش از دو ميليون بيمه گذار و بيمه شده همينك تحت پوشش بيمه رازي هستند.

مديراني كه در بيمه رازي انتخاب شدند چه مديران  ستادي و چه مديران استاني همه بر مبناي دانش وتجربه و شايستگيها و قابليتهاي فردي انتخاب شدند و از تك تك آنها سپاسگذارم كه بهترين عملكرد را در طول مدت همكاري داشته اند.

برند قوي و خوشنام بيمه رازي باعث انتخاب اين شركت در مجامع بسيار مهم از جمله عضويت در هيت رئيسه كميته ايراني اتاق بازرگاني بين الملل و عضويت در هيئت مديره انجمن مديران صنايع گرديد.

شش سال پياپي تنديس و گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان به بيمه رازي گرديد كه دو سال اخير آن تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف كننده بوده است و اميدوار هستيم كه چند روز ديگر براي سومين سال متوالي اين تنديس به بيمه رازي به جهت عملكرد سال ٩٤ أعطا گردد.

آموزش كاركنان و نمايندگان بعنوان يك استراتژي اصلي در بيمه رازي در نظر گرفته شد و آموزش هاي انجام شده بعنوان يكي از ابزارهاي پياده سازي ابزار مديريت دانش توانست كه سطح دانش كاركنان و نمايندگان بيمه رازي بطور محسوسي ارتقا دهد.

جلساتي كه در راستاي پياده سازي مديريت دانش با نمايندگان در تهران و استانها برگزار ميكرديم يكي ديگر از رموز موفقيت بيمه رازي در اين شش سال بود چرا كه نمايندگان بعنوان خط مقدم فروش ميتوانستند نقاط قوت و ضعف سازمان را به ما منتقل كنند و از فرصتها و تهديد هاي موجود در بازار رقابت ما را آگاه سازند.

اجراي استراتژي الگوي واحد شعب يكي ديگر از رموز موفقيت بود در اين مدت توانستيم تمام شعب و مراكز خدمات رساني را به صورت متحدالشكل درآوريم و زيبايي و جذابيت فيزيك محل ارائه خدمت تاثيرات مطلوبي را در روحيه كاركنان و جذابيت براي مشتريان گذاشته است.

برندينگ، تبليغات اثر بخش و ارتباط خوب با رسانه ها نيز از ديگر استراتژي هاي بيمه رازي بود كه علي الخصوص در دو سه سال اخير با بهترين كيفيت ممكن انجام شد.

همچنين توانستيم براي اولين بار در صنعت بيمه رتبه اعتباري بين المللي از يك موسسه رتبه بندي معتبر در اتحاديه اروپا أخذ نماييم.
قطعا به مانند هر كار ديگري نواقص و نقاط ضعف زيادي هم بوده كه نتوانستيم آنها را برطرف نماييم

اينك كه در بهمن ماه ٩٥ از اين شركت جدا ميشوم براي اين شركت آرزوي موفقيت ميكنم و بار ديگر از تك تك همكاران، نمايندگان، مديران، اعضا هيئت مديره و سهامداران تشكر مينمايم و اميدوارم هميشه بيمه رازي را بهتر و موفق تر ببينم و به آن افتخار كنم.
يونس مظلومي ٩٥/١١/٧

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب