امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19794 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل ایرتویا خبر داد؛

رونمایی از محصولات جدید تویوتا در نمایشگاه خودرو تهران

خبرایران: مدیر عامل شرکت ایرتویا گفت: خودروها جدید تویوتا همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب رونمایی خواهد شد.
رونمایی از محصولات جدید تویوتا در نمایشگاه خودرو تهران

به گزارش خبرایرن از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب و به نقل از خودرونویس عبدالرضا فهیمی در پاسخ به سوال مبنی بر برنامه ایرتویا در زمینه واردات خودروهای جدید تویوتا اظهارداشت: این محصولات در کلاس خودرهای زیر ٢۵٠٠ سی سی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ایرتویا گفت: خودروهایی که درنمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی می شوند در بازه قیمتی زیر ٢٠٠ میلیون تومان قرار می گیرند و حتی در نظر داریم یک محصول با قیمت کمتر از ١۵٠ میلیون تومان نیز عرضه کنیم.

وی افزود: تمام فرآیندهای مربوط به اخذ مجوزهای واردات این خودروها انجام شده و هدفگذاری اصلی ایرتویا ارتقای جایگاه تویوتا در بازار ایران است.

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شهر آفتاب طی روز های ٢۵ لغایت ٣٠ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب تهران واقع در بزرگراه خلیج فارس برپا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب