امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19800 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترعیسی رضایی اعلام کرد؛

کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد

خبرایران:مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان خراسان رضوی گفت: در صورت موافقت بانک مرکزی کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد.
کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکترعیسی رضایی در آئین تکریم و معارفه مدیریت شعب خراسان رضوی موسسه گفت: گرامی می داریم یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی(ره) و یادگاران ایشان، شهدا،  ایثارگران و به‌ ویژه آتشنشان فداکار حادثه پلاسکو را و همه به خوبی می دانیم که پایداری این نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: این موسسه در هجدهم بهمن ماه سال ۸۹ تأسیس شد و نامش مزین به نام قرآنی کوثر و حضرت فاطمه زهرا(س) است، نفس و وجود تمامی شیعیان به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه در آستانه آغاز ششمین سال فعالیت این موسسه هستیم و در سطح کشور ۳۵۱ شعبه این موسسه در امر خدمت‌رسانی به مردم فعال است، اظهار داشت: راه‌اندازی یک مجموعه کار ساده‌ای نیست و به لطف امام رضا(ع) تاکنون در فعالیت های خود موفق عمل کرده ایم و با شتاب خوبی پیش رفته ایم و امیدواریم این خدمت رضایت‌بخش تداوم یابد.

دکتر رضایی تصریح کرد: تجهیز منابع هزینه‌های زیادی دارد و نباید به هرشکلی و به هرقیمتی در شهر، استان و کشور امام رضا(ع) خدمت کنیم،  باید با وجود همه کم ‌وکاستی‌ها حرمت این نان مقدس حفظ شود.

وی تاکید کرد: تکریم مشتریان، اخلاق و شئونات اسلامی، بالابردن ضریب نفوذ مشتریان با دستگاه psp ، خدمت بی‌منت و مداومت در رعایت قوانین، مقررات و مطالبات را یک تکلیف می‌دانیم.

مدیر پژوهشی منتخب نظام بانکی کشور از آمادگی تبدیل شدن این موسسه به بانک خبر داد و گفت: در صورت موافقت بانک مرکزی آمادگی تبدیل شدن به بانکی بزرگ را داریم .

محمدعلی جهانشاهی سرپرست سابق شعب خراسان رضوی اظهار داشت: خدمت در موسسه‌ای که مزین به‌ نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است و آن هم در همجواری امام رضا(ع) افتخاری بزرگ بود.

وی افزود: خدمت در موسسه‌ای که مزین به‌ نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است و آن هم در همجواری امام رضا(ع) افتخاری بزرگ است . ۱۹ شعبه موسسه اعتباری کوثر در استان فعال است و ۹۷ درصد اهداف و برنامه‌های پیشش بینی شده تحقق یافته است.

مدیر سابق موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی درباره مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریتی خود، بیان کرد: استفاده از تجربه بازنشستگان بانکی، تجهیز شعب موسسه، افتتاح شعبه سبزوار در سال ۹۴ و خدمتگزاری به زائران پیاده امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر از جمله خدمات شاخص ارائه شده در دوره مدیریتی ۳ ساله‌ام بود.

محمدرحیم گلبداغی مدیر جدید موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی، اظهار داشت: افتخار خدمت در شهر و استان امام رضا(ع) را دارم وباید بگویم که ما تنها نیازمند سپرده مردم نیستیم، بلکه ما نیازمند ارائه خدمت شایسته و صادقانه به آنها هستیم.

وی افزود: یکی از افتخارات ما خدمت به بازنشستگان است، گروهی که ۱۲ درصد جامعه هدف کشور و ۱۰ درصد جامعه هدف استان هستند.

سرپرست جدید موسسه اعتباری کوثر خراسان رضوی با بیان اینکه سیستم بانکداری الکترونیک در این موسسه جاری و فعال است، خاطرنشان کرد: انشاالله ارائه خدمات الکترونیکی با شتاب بیشتر تداوم پیدا می‌کند و نظارت‌های ویژه در این موسسه به طور مستمر انجام می شود. امیدواریم که خادم خوبی برای ساکنان خراسان رضوی باشم.

این گزارش می افزاید: نشست صميمي دکتر عیسی رضایی مديرعامل موسسه و کارکنان شعب استان خراسان رضوي با حضور احد علی بخشی مشاور مدیر عامل، عبداله فتاحی معاون بازاریابی و امور مشتریان، محمود همت آبادی معاون پشتیبانی و مهندسی و جعفر ربیعی مدیر حقوقی نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب