امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1983 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آتش درسعادت آباد تهران جان سه نفر را گرفت

خبرایران: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران ازآتش سوزی گسترده درساختمان 6 طبقه وکشته شدن سه نفر خبر داد.
آتش درسعادت آباد تهران جان سه نفر را گرفت
به گزارش خبرایران، حمیدرضا یادگاری افزود: درساعت 21:44 دقیقه درپی تماس شهروندان با سامانه 125 از آتش سوزی در یک ساختمان خبر دادند که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی، یک گروه امدادونجات، 2 خودرو تنفسی، یک تشک نجات و یک بالابر راهی محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای آتش نشانی در بررسی های اولیه مشاهده شد که آتش سوزی از طبقه منفی دو وپارکینگ شروع شده وسه دستگاه خودرو پرادو، سمند و لندکروز کاملا شعله ور و دود فراوانی نیز طبقات را فراگرفته بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: گروهی به کمک افراد محبوس شده احتمالی در پارکینگ رفتند که دو مرد به صورت بی حال بر روی زمین پارکینگ افتاده بودند که آتش نشانان بلافاصله هر دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت دودگرفتگی جان خود را ازدست داده بودند.

وی ادامه داد که گروه دیگر آتش نشانان 15 نفر از ساکنان را که در طبقات و در میان دود غلیظ گرفتار بودند خارج و به محل امنی منتقل کردند.

یادگاری گفت: در بررسی بیشتر در طبقه دوم چهار نفر دیگر از ساکنان مشاهده شدند که یک نفر بیهوش شده بود که آتش نشانان سریعا افراد مصدوم را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه زن بیهوش نیز به علت دود گرفتگی جان خود را از دست داد.

سایر آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز و پس از یک عملیات سخت و نفس گیر آتش سوزی را مهار کردند.

وی تصریح کرد که چهار نفر از آتش نشانان نیز در حین عملیات دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام مسئول درآتش نشانی یادآور شد که علت آتش سوزی سه دستگاه خودرو توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب