امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19845 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دکتر نوربخش و استاندار بوشهر؛

پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید

خبرایران:همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید "ام آر آی" ، دیالیز، "آی سی یو" و داخلی زنان بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید.
پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برای خرید و نصب دستگاه "ام آر آى" بیمارستان سلمان فارسى ١٠ میلیارد تومان هزینه شده است و در این بیمارستان دستگاه "ام آر آی" پیشرفته که از دستگاههای کم نظیر در کشور است با تجهیزات جانبی بهره برداری شد.

همچنین بخش داخلى زنان این بیمارستان با ٢٥ تخت و ١ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار و بخش "ان آى سى یو" با ٦ تخت و ٦٠٠ میلیون تومان اعتبار توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى و استاندار بوشهر افتتاح شد.

علاوه بر اینها بخش دیالیز بیمارستان سلمان فارسى بوشهر که براى تجهیز به ٢ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى و استاندار بوشهر کلنگ زنى شد.

دکتر نوربخش با همراهى استاندار بوشهر و نماینده دشتستان از پروژه هتلینگ بیمارستان سلمان فارسى شامل امکانات و فضاى ارتباط بیمار و همراه بیمار بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى در آئین بهره بردارى از ام آر آى و توسعه بخش هاى بیمارستان سلمان فارسى بوشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز پرستار، گفت: مردم ایران و غیورمردان دلیر استان بوشهر که با رشادت و دلاورمردى از حریم کشور و خلیج همیشه فارس حفاظت و دفاع مى کنند، دین بزرگى بر گردن ما دارند و ما هر کارى براى این مردم بزرگوار و صبور انجام دهیم قطره اى از وظایفى است که در قبال ایشان داریم.

وی افزود: مردم ایران با درک شرایط سخت کشور در سال ٩٢، با تصمیم خود، سکان مدیریت کشور را به دست دکترروحانى سپردند و دولت تدبیر و امید هم به مردم قول داد که کشور را به سمت عقلانیت و تدبیر هدایت کند.

وی با بیان اینکه یکى از کانون هایى که در راستاى خدمات رسانى به مردم مى تواند به دولت یازدهم کمک کند سازمان تامین اجتماعى است که در ابتداى شروع به کار این دولت با شرایط سخت و پیچیده مربوط به دولت گذشته همراه بود.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعى بیش از نیمى از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و ابعاد زندگى بیش از ٥ میلیون نفر از مردم شامل بازنشستگان و اعضای خانواده آنان را تمشیت مى کند، اظهار داشت: در حال حاضر بدون اینکه بارى بر دوش دولت باشیم و یک ریال از منابع عمومى، نفت یا مالیات استفاده کنیم، ماهیانه بیش از ٥ هزار میلیارد تومان و در دى ماه امسال ٧ هزار میلیارد تومان توسط این سازمان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعى وظایفى در قبال شرکاى اجتماعى دارد، گفت: در این راستا با اجراى طرح بخشودگى جرایم بیمه اى کارفرمایان در راستای کاهش مشکلات اقشار مولد جامعه و رونق بخشیدن به فضای کسب و کار تلاش می کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در بخش اقتصادى و بنگاه دارى، سازمان تعامل بسیار گسترده اى براى سرمایه گذارى و اشتغال داخلى و انتقال تکنولوژى انجام داده است، گفت: این موفقیت ها بدون سیاست خارجى موفق دکتر روحانى قابل انجام نبود.

دکتر نوربخش در ادامه با اشاره به اجراى طرح تحول نظام سلامت  به عنوان یکی از راهبردهاى اصلى شخص دکتر روحانى نام برد و گفت: همه وظیفه داریم اجراى آن را تقویت کنیم اما اجراى هر طرحى نیاز به تحلیل و برنامه ریزى دارد و قابل نقد است.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت:٥ بار حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى در استان بوشهر طى مدت مدیریتشان نشان دهنده توجه ویژه وى به استان بوشهر است.

مصطفی سالاری افزود: کار بى نظیرى در بیمارستان سلمان فارسى بوشهر صورت گرفته است اما بخشى از فضاى آن استفاده نشده بود که با درایت دکترنوربخش امروز به یک بیمارستان واقعى تبدیل شده است. کیفیت خدمات این بیمارستان حتما خوب است که آمار ضریب اشغال امروز آن بالاتر از نرم معمول است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعى عسلویه با حضور و حمایت دکتر نوربخش در این دولت افتتاح شد و به این ترتیب همه شهرستان هاى استان صاحب بیمارستان شدند، اظهار داشت: با تصمیمات مهم اتخاذ شده از سوى مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى براى بیمارستان مهر برازجان و سایر بیمارستان هاى استان، شاهد تحول عظیمى در بخش درمان استان خواهیم بود.

سالاری ادامه داد: امیدواریم به زودى با حضور مدیرعامل سازمان شاهد افتتاح کلینیک هاى درمان تامین اجتماعى که در استان کلنگ زنى شده اند باشیم تا مکمل بیمارستانهاى استان باشند و مشقت مردم استان براى بخش درمان برطرف شود و نیاز به مراجعه به سایر استانها نداشته باشند.

وی از سازمان تامین اجتماعى بابت پروژه هاى درمانى که در استان افتتاح کرده و یا کلنگ زنى کرده است تقدیر و تشکر کرد.

دکتر پورحکیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای تجهیز این بیمارستان پرداخت و گفت: ٢٠ سال پیش در چنین ایامی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با حضور آیت الله فقید هاشمی رفسنجانی افتتاح شد و امروز با حضور دکتر نوربخش شاهد توسعه این بیمارستان هستیم.

وی افزود: امیدواریم توسعه بخش های این بیمارستان و تجهیز این مجموعه به پیشرفته ترین دستگاه ها زمینه ساز خدمت مناسب تر به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان استان باشد.

یونس خسروانی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: دکتر نوربخش توجه و عنایت ویژه ای به استان بوشهر دارد و از زمان پذیرش مسئولیت تا کنون ٥ مرتبه به این استان سفر کرده اند.

وی افزود: در نتیجه تلاش ها و زحمات دکتر نوربخش و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی تمامی برنامه هایی که برای توسعه خدمات سامان تدمین اجتماعی در استان بوشهر طراحی شده بود به صورت مناسب به اجرا در آمده است و در بسیاری شاخص ها جلوتر از برنامه هستیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب