امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19851 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ایام الله دهه فجر به اجرا درمی آید

برگزاری 46 برنامه فرهنگی درمحلات منطقه 15

خبرایران:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری 46 برنامه فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سراهای محلات منطقه 15 خبر داد.
برگزاری 46 برنامه فرهنگی درمحلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: به همین مناسبت نمایشگاه عکس از کارآمدی انقلاب اسلامی در سراهای محلات به منظور نمایش دستاوردهای انقلاب با عنوان "محله در گذر زمان" از 12 بهمن در محلات به نمایش گذاشته شده است.
وی خاطر نشان کرد: کارگاه نقاشی خانوادگی نیز با موضوع انقلاب اسلامی با عنوان "دیروز، امروز و فردا" برپاست که تا 22 بهمن در سراهای محله ادامه خواهد داشت.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برگزاری مراسم شب شعر اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه "بهاران خجسته باد" عنوان مراسم شب شعری است که به منظور پاسداشت مفاخر انقلاب برپا می شود. این برنامه در 8 محله منتخب به اجرا درمی آید.
وی در پایان به مسابقه عکس از حضور شهروندان در جشن های دهه فجر و مراسم راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این برنامه با عنوان "انقلاب در قاب تصویر " برگزار و به برندگان آن جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب