امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19874 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد؛

برگزاری برنامه های ورزشی ویژه دهه مبارک فجر

خبرایران:رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری برنامه های ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.
برگزاری برنامه های ورزشی ویژه دهه مبارک فجر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های مناسبتی سازمان ورزش به مناسبت دهه مبارک فجر را در 4 بخش مسابقات محلات، ایستگاه‌های تندرستی، مسابقات کارکنان و برنامه های آموزشی اعلام کرد.
رضایی گفت: مسابقات محلات ویژه آقایان شامل فوتسال، فوتبال، رزمی، طناب کشی و... به صورت درون منطقه ای در مناطق 22گانه پایتخت برگزار می شود.
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده مسابقات جانبازان 70 درصد ویلچری با حضور بیش از یکصد ورزشکار در 5 رشته برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در رشته‌های شطرنج؛ تنیس روی میز، فوتبال  روی میز، دارت و پرتاب توپ در سبد به مصاف هم خواهند رفت.
 همچنین برگزاری مسابقات گلبال نابینایان نیز در حال بررسی است تا  به میزبانی منطقه 8 شهردرای به اجرا در آید.
در بخش آقایان به منظور ارتقای سطح علمی مربیان، دوره آموزشی مربیگری ویژه طلاب با عنوان مربیگر امادگی جسمانی با شرکت بیش از یکصد طلبه و روحانی برگزار می شود.
سازمان ورزش شهرداری تهران در اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر برای بانوان نیز برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.
سومین دوره مسابقات محله ای بانوان با عنوان "محله قهرمان" با هدف فعل سازی خانه های ورزش محلات و ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان با رویکردخانواده محور برگزار می‌شود.
در این رقابت ها از هر محله 5 تیم در 5 رشته اعزام می شوند؛ بر این اساس، دو تیم به صورت خانوادگی و سه تیم به صورت عمومی در مساباقت فوق شرکت می‌کنند.
شرکت کنندگان در بخش عمومی در رشته های فلوربال، سپک تاکرا، شطرنج، تیرو کمان، فریزبی و فوتبال روی میز و تیم های بخش خانوادگی در رشته های طناب زنی، داژبال، هفت سنگ و بهکاپ باهم رقابت می کنند.
برای بانوان در ایستگاه های فعالیت بدنی نیز برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.
به گفته رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مسابقات بومی ـ محلی ویژه مربیان ایستگاه‌های فعالیت‌بدنی،  برگزاری مسابقات زنگ ورزش مدارس در ایستگاه ها و گردهمایی شهروندان ایستگاه های فعالیت بدنی مناطق 22گانه تهران به مناسبت دهه فجر، از جمله ویژه برنامه های ایستگاه های فعالیت بدنی سطح تهران است.
در بخش آموزش نیز کارگاه آموزشی بدنسازی به میزبانی منطقه 3 برگزار می‌شود.
مسابقات کارنان سازمان ورزش از دیگر برنامه های ایام مبارک دهه مبارک فجر است.
بانوان شاغل در سازمان ورزش در رشته‌های فوتسال، داژبال، بدمینتون، دارت و شنا و آقایان شاغل در این سازمان در رشته فوتسال به رقابت با یکدیگر می پردازند.
رضایی در پایان از حضور پرشور کارکنان سازمان ورزش به همراه پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران محلات تهران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبرداد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب