امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19875 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار رضایی و مشاور ارشد شهردار بوداپست صورت گرفت؛

زمینه همکاری های مشترک سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری بوداپست در حوزه ورزش همگانی

خبرایران:رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و مشاور ارشد شهردار بوداپست طی نشستی با یکدیگر دیدار و زمینه‌های مشترک همکاری را بررسی کردند.
زمینه همکاری های مشترک سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری بوداپست در حوزه ورزش همگانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "محمد رضایی"، رییس این سازمان در ابتدای نشست خویش با "پیتر جک واری"، مشاور ارشد شهردار بوداپست ضمن خوشامدگویی به میهمانان به تشریح عملکرد شهرداری در راستای همگانی کردن ورزش پرداخت.
رضایی با بیان اینکه طی یک دهه گذشته امکانات ورزشی تهران با افزایش شگفت آوری مواجه شده است، اظهار کرد: 2200 ایستگاه فعالیت بدنی، بیش از 350 مجموعه ورزشی ،  تجهیز مدارس به ست های ورزشی، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی و... ازجمله اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران در حوزه ورزش همگانی است.
وی با تاکید براینکه در حال حاضر 36 درصد شهروندان تهرانی به فعالیت ورزشی در بخش همگانی میپردازند، از چشم انداز مسولان ورزش مبنی بر حضور بالغ بر 50 درصد پایتخت نشینان در عرصه ورزش تا پایان سال 97 خبر داد.
در ادامه این نشست کلیپ گزارش عملکرد 10 ساله سازمان ورزش شهرداری به منظور آشنایی بیشتر حاضران در جلسه پخش شد.
مشاور ارشد شهردار بوداپست شهادت تنی چند از آتش نشانان کشورمان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت و افزود: باشنیدن توضیحات رییس سازمان ورزش به ایجاد زمینه همکاری در حوزه ورزش همگانی امیدوار شدم و از این موضوع خرسندم.
جک واری ادامه داد: ما به منظور دریافت تجربیات پایتخت ایران در راستای توسعه ورزش همگانی با هیاتی تخصصی به تهران آمده ایم تا بتوانیم ضمن به اشتراک گذاشتن فعالیت های ورزشی خویش از تجربه مسوولان ورزش شهرداری تهران نیز استفاده کنیم.
این نشست با اظهارات دبیر سازمان فرهنگی، آموزشی، ورزشی و گردشگری شهرداری بوداپست ادامه یافت.
وی گفت: در پایتخت بوداپست برنامه های مختلف ورزشی به صورت خانوادگی اجرا می شود و جای بسی خوشحالی است که در تهران هم به این موضوع توجه ویژه می شود.
"ملیندا" از اجرای زنگ ورزش روزانه در مدارس بوداپست از مقطع دبستان خبر داد و گفت: توسعه ورزش همگانی از طریق علاقه مند ساختن شهروندان از دوران کودکی میسر می شود.
نشست یادشده که روز 11 بهمن ماه انجام پذیرفت، با اعطای هدایایی از سوی طرفین به یکدیگر به پایان رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب