امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19878 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار به کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) تمدید شد

خبرایران:دبیرخانه کنگره ملّی شیخ صدوق در اطلاعیه ای، مهلت ارسال آثار به کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) را تا 5 اسفندماه سال جاری تمدید کرد.
مهلت ارسال آثار به کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) تمدید شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کنگره ملی شیخ صدوق(ره)، در اطلاعیه دبیرخانه کنگره ملی شیخ صدوق (ره) آمده است: با نظر به استقبال گسترده فرهیختگان از بخش های چهارگانه کنگره به ویژه بخش مقالات علمی، و نیز در پی درخواست جمع کثیری از دانشجویان و طلاب کشور مبنی بر تمدید فراخوان، دبیرخانه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره)، آخرین مهلت ارسال آثار را تا 5 اسفندماه امسال تمدید می نماید.

در این اطلاعیه تأکید شده است که این مهلت، به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است کنگره ملی شیخ صدوق(ره)، به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری، سازمان بسیج هنرمندان، موسسه فرهنگی تبیان، دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق (ع)، جامعه المصطفی العالمیه، موسسه راه ناتمام، سایت فارسی مچ و با همکاری آستان شیخ صدوق (ره) برگزار خواهد شد.

علاقمندان، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز شرکت در آن، میتوانند به تارنمای رسمی کنگره به آدرس  http://irconference.ir مراجعه فرمایید.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب