امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19885 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد اعلام کرد؛

حمايت از توليد داخلي از برنامه های کلان بانک است

خبرایران : معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب غرب استان تهران ضمن مثبت ارزيابي كردن اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت مطالبات غیر جاری اين اداره، گفت: سياست گذاري كلان بانک در نظر گرفتن مطالبات مردم، تقویت توليد داخلي و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.
حمايت از توليد داخلي از برنامه های کلان بانک است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران؛ جواد حاجي مزداراني _ معاون امور مناطق بانک_ در این بازدید گفت: معيار سنجش و ارزیابی عملكرد شعب مختلف سراسر كشور، سود عملیاتی می باشد که خوشبختانه اداره امور شعب غرب تهران توانسته است گام هاي مهمی در این زمینه بردارد.

حاجی مزدارانی در تشريح راهكارهاي عملياتي پياده سازي سياست گذاري های كلان بانك، گفت: در نظر گرفتن مطالبات مردم، تقویت توليد داخلي و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است که از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان اولويت اصلي اقتصادي كشور در سال جاري مطرح شده است از سیاست های اصلی بانک است لذا هر نوع برنامه ريزي اقتصادي در شعب بايد بر اساس اين رويكرد طراحي و اجرا شود.

وی در ادامه ضمن بر شمردن توسعه مناسبات ارتباطی با بنگاه های اقتصادی به عنوان بستر ساز رشد کیفی و کمی، به زمینه هاي اقتصادي متنوع موجود در محدوده غرب استان اشاره کرد و ابراز داشت: فرصت هاي قابل توجهي در بين بنگاه هاي اقتصادي و صاحبان سرمايه غرب استان تهران وجود دارد كه با استفاده از برنامه ريزي هاي مدون و حساب شده مي توان اين قابلیت ها را در مسیر توليد داخلي هدايت كرد.

معاون امور مناطق همچنين ضمن ارزيابي عملكرد اين اداره كل با همکاران گفتگو و تبادل نظر كرد و از تلاش هاي کارکنان اداره امور شعب غرب استان تهران قدردانی به عمل آورد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب