امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19894 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر انجام شد؛

تشریح دستاوردهای سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر

خبرایران:مدیردرمان تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان زمینه ساز ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه کارگران و بازنشستگان است، به تشریح دستاوردهای سفر دکتر نوربخش پرداخت.
تشریح دستاوردهای سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر، دکتر ابراهیم پورحکیمی گفت: در سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر که همزمان با ایام الله دهه فجر انجام شد، آغاز عملیات احداث پلی کلینیک تخصصی برازجان و افتتاح طرح توسعه بیمارستان سلمان فارسی بوشهر انجام شد که هر دو طرح منجر به ارتقاء خدمات به کارگران و بازنشستگان عزیز می شود.
دکترپورحکیمی دو شیفته شدن درمانگاه دیر و اخذ مجوز جذب نیرو برای راه اندازی زایشگاه بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه را از دیگر نتایج سفر دکتر نوربخش به استان بوشهر برشمرد.
وی ادامه داد: سفرهای مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر از جمله سفر اخیر ایشان منجر به آشنایی بیشتر ایشان و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی با مشکلات و محدودیت ها و همچنین قابلیتها و ظرفیتهای استان می شود و بدون تردید این سفرها زمینه ساز ارتقاء هرچه بیشتر خدمات سازمان به جامعه تحت پوشش می شود.
مدیردرمان تأمین اجتماعی استان بوشهر، گفت: بر همین اساس شاهد هستیم که این سفر بازتاب قابل توجهی در رسانه های استان داشته است و استاندار محترم بوشهر و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجامع کارگری و کارفرمایی از دکتر نوربخش بابت توجه ویژه به استان بوشهر تشکر و قدردانی کرده اند.
دکتر پورحکیمی بیان مطالب غیرواقعی در رابطه با این سفر در برخی شبکه های اجتماعی را اقدامی مغرضانه دانست و اظهار داشت: مسئولین مختلف و از جمله رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان به خاطر توجه ویژه به این استان و پرداخت مطالبات و حمایت از طرح تحول سلامت تشکر کرده اند.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب