امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19897 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب؛

کاشت 1000درخت چنار در خیابان ولی عصر (عج)آغاز شد

خبرایران:شهردار منطقه 11 تهران گفت: کاشت یک هزار درخت چنار در فضاهای مناسب خیابان ولی عصر (عج) حد فاصل میدان راه آهن تا خیابان انقلاب از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران آغاز شده است.
کاشت 1000درخت چنار در خیابان ولی عصر (عج)آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره افزود: سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با هدف احیای چنارهای خیابان ولی عصر(عج)  اقدام به کاشت درختان چنار جوان در این محور کرده است.
به گفته آبادیان این چنارها که 3تا4 ساله هستند؛ در خاک بسیار مرغوب  رشد کرده و از کیفیت مطلوبی برخوردارند و در طرح جایگزینی چنارهای آسیب دیده خیابان ولی عصر (عج)با چنارهای استاندارد؛ توسط سازمان پارک ها و فضای سبز آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.
خیابان ولی عصر (عج) طولانی ترین خیابان خاور میانه است که درختان چنار آن از دوران طهران قدیم تا به امروز شهرت ملی دارد و 5 کیلومتر این خیابان از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب در محدوده منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب