امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19906 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی و أمور بين الملل شهرآفتاب مطرح کرد؛

پیش‌بینی بازدید 4 تا 5 میلیون نفر از نخستین نمایشگاه خودرو در شهر افتاب

خبرایران:نصیر بهزاد مدیر روابط عمومی و أمور بين الملل شهرآفتاب گفت: با توجه به این که نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال برگزار می شود، پیش بینی این است که 4 تا 5 میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.
پیش‌بینی بازدید 4 تا 5 میلیون نفر از نخستین نمایشگاه خودرو در شهر افتاب

نصیر بهزاد در گفتگویی در مورد آخرین اخبار برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: بعد از نمايشگاه كتاب برگزاري نخستین نمايشگاه خودرو تهران دومين رويداد بزرگ نمایشگاهی است كه از ٢٦ الي ٣٠ بهمن ماه در محل نمايشگاه هاي بين المللي شهر افتاب برگزار  می شود.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهر آفتاب با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو پس از ١١ سال در تهران برگزار می شود، افزود : این نمایشگاه پس از وقفه ای 11 ساله در تهران برگزار می شود، و پیش بینی این است، که مورد بازدید 4 تا 5 میلیونی هموطنان قرار گیرد.
‎مدیر روابط عمومی نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب با اشاره به حضور 10 کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه خودرو تهران شرکتهای بزرگ بین المللی و داخلی از آخرین دستاوردهای خود رونمایی می کنند.
‎به گفته مدیر روابط عمومی مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب، کالاهای مصرفی خودرو نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.
‎بهزاد با اشاره به برنامه های جانبی پيش بيني شده در نمایشگاه خودرو تهران تصریح کرد:همچنین برای اجرای حرکات نمایشی در دو بخش کلاسیک و مدرن، فضاهای روباز نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
‎مدیر روابط عمومی شهرآفتاب از آمادگی همه بخش هاي نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه خودرو خبر داد و گفت: پارکینگ هاي نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب کاملا پاسخگوی مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان گرامی است اما در صورت لزوم از پارکینگ های جانبی حرم مطهر امام (ره) نیز استفاده خواهد شد.
‎وی افزود. مترو خط شماره یک در ایام نمایشگاهی و همچنین اتوبوس و تاکسی از ایستگاههای مختلف شهر به علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران در شهرآفتاب خدمت رسانی می کنند.
 

مدیر روابط عمومی شهرآفتاب مطرح کرد: پیش‌بینی بازدید ۴ تا ۵ میلیون نفر از نخستین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب