امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19948 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جشن انقلاب در مساجد شمال تهران

خبرایران:به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله جشن های فجرانقلاب در مساجد شاخص شمال تهران در حال برگزاری است.
برگزاری جشن انقلاب در مساجد شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت :  با هدف پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه نشاط انقلابی جشن های فجر انقلاب از 12 بهمن ماه در مساجد شمال تهران آغاز شده است.
وی گفت: در همین راستا مركز فعاليتهاي ديني شهرداری تهران در راستاي بزرگداشت و گراميداشت اين دهه، سلسله جشنهاي فجر انقلاب را در تعدادي از مساجد شاخص و محوري شهر تهران با حضور سخنرانان، مسئولين و مردم، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می نمايد.
این مقام مسئول افزود: در منطقه یک 2 مسجد مفتخر و مهدیه جوزستان در روز دوشنبه 18 بهمن ماه اقدام به برپایی این جشن ها می نمایند.
کارگران تصریح کرد : جشن های دهه انقلاب در مسجد مفتخر در محله حکمت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاموشی  و مسجد مهدیه جوزستان در محله نیاوران با سخنرانی سردار فضلی همراه است.
وی گفت: این مراسم در مناطق شهر تهران در حال برگزاری است که در منطقه یک با حضور اقشار مختلف مردم و شورایاران محلی به اجرا می رسد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب