امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19952 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک ملی ایران سامانه خدمات بانکی روشندلان را راه‌اندازی کرد

خبرایران :بانک ملی ایران در راستای اهداف مشتری‌مداری و حمایت از معلولان جامعه، سامانه خدمات بانکی روشندلان را راه‌اندازی کرد.
بانک ملی ایران سامانه خدمات بانکی روشندلان را راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، علی رحیمی مدیر امور شعب تهران و افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران و مسئولان انجمن نابینایان ایران به صورت آزمایشی در شعبه عارف راه‌اندازی شد.

در این مراسم مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به تمامی مردم به ویژه معلولان جامعه گفت: توانمندی روشندلان بر کسی پوشیده نیست و جامعه باید از توانمندی‌ این عزیزان استفاده کند.

خاتونی در ادامه با بیان اینکه بانک ملی ایران به دنبال توسعه سامانه‌های بانکی در جهت رفاه حال مشتریان است افزود: شبکه شعب بانک ملی ایران بسیار گسترده است و ما امیدواریم بتوانیم این خدمات را در شعب منتخب و همچنین مراکزی که روشندلان و انجمن نابینایان به آن نیاز دارند ارائه دهیم.

افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز با بیان اهمیت ارائه خدمات بانکی به روشندلان تصریح کرد: ارائه خدمت به معلولان و روشندلان علاوه بر ارزش‌های انسانی و اسلامی، یک تکلیف قانونی است و در جامعه‌ای که 500 هزار روشندل دارد که بسیاری از آنان نیز فرهیخته‌اند، باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا خدمات، علی‌الخصوص خدمات مالی و بانکی به راحتی در دسترس آنان باشد.

منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران در این مراسم با تاکید بر فرهنگ حمایت از معلولان در جامعه گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام با ارائه خدمات ویژه به معلولان این فرهنگ را ارج نهاده و از این انجمن همیشه حمایت خوبی را داشته است که جای قدردانی و تشکر دارد.

در پایان این مراسم برخی از روشندلان به صورت نمادین از سامانه خدمات بانکی نابینایان استفاده کرده و چند کار بانکی را با استفاده از این سامانه انجام دادند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب