امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19994 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون نظارت و ارزیابی و تضمیین کیفیت دانشگاه فرهنگیان؛

چهارمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی آغازشد

خبرایران: چهارمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان صبح امروز پنج شنبه 21 بهمن 95 مدیران برگزار شد.
چهارمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی آغازشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دنشگاه فرهنگیان، چهارمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان  صبح پنج شنبه 21 بهمن 95 با حضور دکتر کیانی معاون نظارت و ارزیابی و تضمیین کیفیت دانشگاه، مدیران حوزه های بالندگی حرفه ای، نظارت و ارزیابی و سنجش و نیز دکتر کسائیان مدیر امور پردیس های استان مازندران و برخی سرپرستان پردیس های شمال کشور در مجتمع فرهنگی و تفریحی شهید رسولی نوشهر برگزار شد.

 در این نشست دکتر کسائیان ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب و دهه فجر همزمانی این نشست با دهه انقلاب را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: این نشست در امتداد تمامی نشست های برگزار شده، دانشگاه فرهنگیان را در رسیدن به اهداف و آرمان های خود در تربیت معلم یاری دهد.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در فراهم سازی زمینه های انجام این جلسات افزود: امیدورایم تلاش ها و دغدغه های برگزاری این نشست به برداشتن قدم های رو به جلو  برای تعالی دانشگاه فرهنگیان منجر شود.

همچنین در ادامه دکتر جهانگیری سرپرست مرکز شهید مطهری نوشهر نیز به عنوان میزبان نشست ضمن خیر مقدم و  تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای فجر آفرین به بکارگیری تمام تلاش همکاران دانشگاه در نوشهر برای برگزاری مطلوب برنامه ها اشاره کرد.

تبیین برنامه های آتی معاونت نظارت و ارزیابی توسط دکتر کیانی، تبیین رویکردهای جدید در حوزه بالندگی سازمانی، تدوین اصول و چارچوب ارزش افزوده در تربیت معلم، آموزش سامانه بالندگی حرفه ای و نیاز سنجی آموزشی با رویکرد شایستگی توسط مدیران این حوزه از برنامه های روز نخست این نشست خواهد بود.

شایان ذکر است چهارمین دوره بالندگی کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی در مدت سه روز از 21 بهمن لغایت 23 بهمن ادامه می یابد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب