امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایان ۱۱ سال وقفه؛

نمایشگاه بین المللی خودرو سرانجام به تهران بازگشت

خبرایران: نمایشگاه خودرو تهران در اوایل دهه 80 شمسی، رویدادی بسیار بزرگ و مهیج در تقویم نمایشگاه های بین المللی کشورمان به شمار می آمد و هر سال هزاران نفر از علاقه مندان دنیای اتومبیل را به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می کشاند.
نمایشگاه بین المللی خودرو سرانجام به تهران بازگشت

اما ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان چمران و نبود محلی مناسب برای جایگزینی محل این نمایشگاه در نهایت باعث شد که مسئولان عطای برگزاری این نمایشگاه بزرگ و تاثیر گذار را به لقایش ببخشند و برگزاری این رویداد را به آماده شدن مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب موکول نمایند.

همانطور که می دانید پروژه ساخت شهر آفتاب در نمایشگاه کتاب امسال افتتاح شد، و این مجموعه اماده میزبانی از نمایشگاه خودرو تهران را پیدا کرده است و امسال پس از یازده سال شاهد برپایی نمایشگاه خودرو در تهران با حضور شرکت های نامدار و فعال در حوزه های مختلف خودرو خواهیم بود.

به هر حال در نمایشگاه امسال که از 26 تا 30 بهمن ماه امسال از ساعت 12 الی 20 در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود و تقریبا تمامی بازیگران مهم صنعت خودرو کشور مانند ایران خودرو، سایپا مدیران خودرو، توان خودرو جی، نگین خودرو، پرشیا خودرو، اطلس خودرو، برلیانس گروپ، ایرتویا، ام جی پارس و … و حتی شرکتهایی از جمله کرمان موتور و سروش دیزل مبنا در کنار خودروسازان دولتی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

در این رویداد که مهمترین رویداد سال تلقی شده و اینبار در پایتخت برگزار می شود، قرار است از تمامی محصولات جدید این شرکت های خودروسازی رونمایی شود، بنابراین می توانید با حضور در این نمایشگاه از آخرین تحولات بازار خودرو مطلع شوید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب