امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن

خبرایران:مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن بیانیه ای صاد کرد.
بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرّحمن الرّحيم
سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بر طلّاب ارجمند حوزه‌هاي علميّه‌ي خواهران و بر ملّت سرافراز ايران مبارك و فرخنده باد.
انقلاب اسلامي امانتي است كه شهدا و همه‌ي آناني‌كه به شيوه‌اي در آن سهيم بوده‌اند، براي جامعه‌ي ايران اسلامي به جاي گذاشته‌اند. امانتي گران‌بها كه با هزينه‌هاي سنگين و طاقت‌فرسا بر جاي مانده و تداوم يافته است و با الطاف الهي و عنايت حضرت ولی عصر عجّل الله تعالي فرجه الشّريف و ايثار ملّتي به پاخاسته و متديّن استحكام پذيرفته است. در واقع انقلاب امانتي آييني است كه ضامن حيات و بقاي مردمي است كه براي استقرار حكومت احكام ‌الله، به رهبري مجتهدي عادل و فقيهي فرزانه و حكيم و روشنگر به دست نسل‌هاي بعد رسيده است. و براي پيروزي بر رژيم دست‌نشانده‌ي پهلوي زحمات سخت و طولاني و طاقت‌سوزي را ملّت ايران تحمّل كرده است، شهادت مظلومانه‌ي فرزندان اسلام در زير شكنجه‌هاي هولناك ساواك رژيم طاغوت با زندان‌هاي انفرادي و حبس‌هاي طولاني و فروپاشي بسياري از خانواده‌هايي كه نامي از آن‌ها در مدّت حكومت ستم‌شاهي بر جاي نمانده است، كمي از گوشه‌هاي هزينه‌اي است كه براي پيروزي آن پرداخت شده است. و ايثار خون و مال و اعتبار و عمر هزاران انسان فرهيخته اساس پيروزي آن را فراهم كرده است و بعد از پيروزي انقلاب هم اين ملّت بزرگوار يك لحظه از توطئه‌ها و هجوم و ستم و بيداد جهان‌خواران آسوده نبوده است، جهان استكبار، هم‌دست و هم‌داستان، عليه ملّتي تنها و بي‌ياور و متّكي بر ايمان و اعتقاد خوش ، هرچه از دستش برآمده است براي انهدام نظام جمهوري و هويّت اسلامي ايراني ملّت سرافراز به كار برده است و اگر عليه ايران اسلامي كاري را انجام نداده ، دستش نرسيده و توانايي آن را نداشته و الا لحظه‌اي در اجراي آن درنگ نمي‌كرده است.
تهاجم نظامي، هجمه‌هاي اقتصادي، حمله‌هاي فرهنگي و سياسي و هر آن‌چه را كه در توانش بوده عليه اين انقلاب به كار برده است. فداكاري‌ها، جانفشاني‌ها، ايثارهاي شهدا و جانبازان و مردم گرانقدر اين سرزمين مقدّس است كه توانسته در برابر همه‌ي حملات نظامي و تحريم‌هاي اقتصادي و هجمه‌هاي فرهنگي يك جهان دشمن، همگام با يك جهان متّحد و هم‌پيمان استكبار، پايدار و مقاوم و سربلند بايستد و كمر خم نكند و با نيروي ايمان و توكّل بر حضرت سبحاني و تلاشي مستمر و خستگي‌ناپذير مشكلات را يكي بعد از ديگري پشت سر بگذارد و از آن به سلامت بگذرد.
پاسداري و نگاهباني از اين تحوّل عظيم تاريخي تنها بر عهده‌ي آناني‌كه آن را به پيروزي رسانده‌اند، نبوده و نيست. و بر عهده‌ي همه‌ي نسل‌هايي است كه بعد از بهمن 57 پا به عرصه‌ي حيات و پايمردي مي‌گذارند. به فرموده‌ي بنيان‌گذار انقلاب اسلامي، پيروزي در انقلاب سخت‌تر از نگه‌داري آن نيست. آن‌چه را انقلاب اسلامي ايران را در ميان انقلاب‌هاي ديگر جهان شاخص و معيار و مستقل و بدون‌ وابستگي به قدرت‌هاي شرق و غرب قرار داده است، ايستادگي در صراط مستقيم الهي و پايداري در برابر هجمه‌هاي فرهنگي و اقتصادي دولت‌هاي جهان‌خوار است. و اين مهم، هشياري و بصيرت دائم ملّت ما را در برابر حادثه‌ها در گذر زمان مي‌طلبد، بصيرتي توأمان با تقوا و خداخواهي و حق‌طلبي،‌ تا انقلاب از مسير صحيح خويش منحرف نشود و به بيراهه نيافتد و راه‌هاي رخنه را بر روي دشمنان ببندد.
مسلماً تنها عامل بازدارنده‌ي دشمن از هجوم و سلطه و رخنه، آگاهي و هشياري ماست كه بتواند شرايط هر زمان را به خوبي دريابد و متوجّه راهنمايي‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی باشد و با حفظ اتّحاد و همبستگي، مرزبانان اقاليم ايمان و اعتقاد و باور ملّت ما گردد.
امروز که استکبار جهانی و نظام سلطه نقاب از چهره خشن و کریه خود برداشته بی اعتنا به قالب‌های به‌ظاهر فریب همیشگی خود اقدامات سخیف و بغض‌آلود خود را علیه مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی صریحا اعلام داشته است پیام صریح امت اسلام به ویژه ایران اسلامی به آمریکا و مزدورانش این است که تا سلطه هست مبارزه خواهد بود و ماهرگز تسلیم و مرعوب سیاست‌های مستکبرانه آنها نخواهیم شد. پاسخ روشن و قاطع آنها را در 22 بهمن ماه 1395 خواهیم داد، انشاءالله

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب