امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20026 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همراه با اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛

سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای « ماجرای نیمروز »

خبرایران: سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به سیدمحمود رضوی برای فیلم ماجرای نیمروز رسید.
سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای « ماجرای نیمروز »

به گزارش خبرنگار خبرایران، در مراسم پایانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ زرین بهترین فیلم از «نگاه تماشاگران » به سید محمود رضوی برای فیلم ماجرای نیمروز اهدا شد.

منوچهر شاهسواری برای اعلام نام بهترین فیلم از نگاه تماشاگران روی صحنه آمد و گفت: فکر می‌کردم امشب باید نکته‌هایی را اعلام می‌کردم، اما جوان‌هایی که روی صحنه‌ آمدند و حرف زدند. از بزرگترهای بخواهید برای سینمای ایران اسپند دود کنند چون باید آرزوی چشم بد دور از سینمای کشورمان داشته باشیم.

وی تاکید کرد که تا ۶ صبح امروز جمع‌آوری آرای تماشاگران ادامه داشته و سه فیلم را در این بخش معرفی می‌کنند. دو فیلم تقدیر می‌شوند و یک فیلم سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت می‌کنند.

شاهسواری تاکید کرد: به عنوان امانت‌دار رای مردم در این رای‌گیری‌ها بودند و با اینکه انواع ناسزاها را در این مسیر شنیده‌اند، اما نه حرفی زده‌اند و نخواهند زد. همچنین از روز شنبه هر کدام از تهیه‌کننده‌ها که خواستند می‌توانند برای دریافت اطلاعات آرا حضور پیدا کنند.

فیلم «خوب، بد، جلف» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری و فیلم «آباجان» به تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی در این بخش شایسته تقدیر بودند.

 

مهدویان:خوشحالم که مردم فیلم «ماجرای نیمروز» را دوست داشتند

سید محمود رضوی به همراه محمدحسین مهدویان کارگردان این اثر روی صحنه حاضر شد و سیمرغ بلورین را دریافت کردند. مهدویان با حضور روی صحنه گفت: خوشحالم که مردم فیلم را دوست داشتند و در این ۱۰ روز با حضور آن‌ها و تشویق‌هایی که در سالن می‌کردند به ما هم انرژی می‌دادند، بدون شک مهم‌ترین جایزه امشب را ما گرفتیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب