امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20034 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری از سازندگان «ماجرای نیمروز»/ حمزه زاده: در روزگار بی دردی و تلخ اندیشی، رزمنده وار حماسه آفریدید

خبرایران: محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در پی موفقیت‌های فیلم سینمایی«ماجرای نیمروز» در جشنواره فجر و استقبال گسترده مردم، مسئولین، منتقدان و اهالی سینِما و رسانه از این فیلم با انتشار نامه‌ای از سیدمحمود رضوی تهیه کننده، محمدحسین مهدویان کارگردان و سایر عوامل این فیلم قدردانی کرد.
قدردانی رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری از سازندگان «ماجرای نیمروز»/ حمزه زاده: در روزگار بی دردی و تلخ اندیشی، رزمنده وار حماسه آفریدید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری متن نامه حمزه زاده به این شرح است:

جناب آقای سیدمحمود رضوی

وظیفه می‌دانم به جنابعالی و گروه سازندگان اثر درخشان و ماندگار«ماجرای نیمروز» به خاطر درخشش و موفقیت آن درجشنواره فیلم فجر و فراتر از آن، در قلب مردم تبریک و تهنیت بگویم.

این فیلم نوری تاباند بر قطعه مهمی از تاریخ پرچالش آغازین روزهای انقلاب اسلامی و به حق- این مقطع لبریز از ماجرا، زخم، رنج و حماسه تاریخ انقلاب عزیزمان را با قدرت و زیبایی روایت کرد.

در فضای فعلی سینمای ایران آثاری چون «ماجرای نیمروز» با الهام از گذشته همچون چراغی افق را نشان مان می‌دهند و به نسل های امروز از ماجراهای تاریخی می‌گویند که برغم تلاش‌های مذبوحانه نظام سلطه و بدخواهان برای امحا و پنهان سازی آن‌ها به مثابه «الماس» می درخشند. بی تردید، سازندگان این فیلم در همه اضلاع آن رزمنده وار حماسه آفریدند.

خسته نباشید.

باورمان این است که در روزگار بی دردی یا تلخ اندیشی برخی از سرنشینان قطار سینما، خالقان این اثر عظیم انرژی، عشق، امید و حماسه ساخته‌ و راهشان را تا اعماق قلوب جامعه باز می کنند.

محمد حمزه زاده

۹۵/۱۱/۲۲

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب