امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20040 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با امحاء 1400 مترمربع خط کشی انجام شد؛

افزایش ایمنی ترافیکی در معابر منطقه 15 در فصل زمستان

خبرایران:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از افزایش ایمنی ترافیکی در معابر منطقه در فصل زمستان خبر داد.
افزایش ایمنی ترافیکی در معابر منطقه 15 در فصل زمستان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص امحاء خطوط دو جزیی  به منظور جلوگیری از سر خوردگی وسایط نقلیه در فصل زمستان و لغزنده شدن معابر؛ اقدامات لازم در این زمینه در معابر منطقه اجرایی شد.

به گفته وی در این راستا با هدف افزایش ایمنی ترافیکی برای شهروندان و وسایط نقلیه در فصل زمستان ، امحاء خط کشی در 930 بلوک،1500 متر طول خطوط محوری، 10عدد نوشتار، 210متر مربع بستر و در کل به متراژ 1400 متر مربع اجرا شد .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین به رفع گره ترافیکی در خیابان شهرزاد و شوش  اشاره کرد و افزود: با احداث رفیوژ میانی؛ گره ترافیکی این خیابان  رفع شد.

مهندس سالمی یادآوری کرد: به منظور از بین بردن گره ترافیکی خیابان شهرزاد و شوش وبی نظمی درعبور وسایط نقلیه و رعایت نکردن اصول ایمنی به خصوص در ساعت اوج ترافیک؛  رفیوژ میانی به متراژ 600 متر طول جدول، 200 مترمربع کف پوش بتنی ، 3 عدد بشکه، 20عدد استوانه اجرا و 15 عدد تابلو خطر نیز در محدوده نصب شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب