امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20045 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح حسینیه سیدالشهداء روستای سنگان در حریم منطقه 22

خبرایران :همزمان با دهه مبارک فجر با حضور قمیان قائم مقام شهرداری منطقه 22،بخشدار و شورایاران بخش کن، مدیران و مسئولان حریم منطقه و اهالی روستای سنگان وسط حسینیه سیدالشهداء افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح حسینیه سیدالشهداء روستای سنگان در حریم منطقه 22

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 22، این حسینیه در مجاورت مسجد روستای سنگان وسط در محدوده منطقه 22 با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع  واقع شده است. ساخت این حسینیه از محل پروژه های عمرانی حریم منطقه و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اجرا شد.این پروژه از اواسط سال 93 راه اندازی و در بهمن ماه سال 95 همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.طبق قانون حریم شهرداری تهران 80 درصد درآمدهای حریم صرف اجرای کارهای عمرانی از جمله خیابان کشی،جدول کاری و ... در محدوده حریم می شود.

در ادامه نیز عملیات بهسازی محوطه داخلی و بیرونی ساختمان امامزاده عماءالدین روستای سنگان نیز به بهر برداری رسید.این عملیات یک و سال و نیم به طول انجامید و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان اجرا شد که شامل بهسازی سنگ فرش محوطه داخلی امامزاده،گچ کاری،سنگ کاری و محوطه سازی بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب