امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20050 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لحظه به لحظه با حاشیه مراسم باشکوه ۲۲ بهمن 95؛

مرگ بر آمریکا شعار اصلی مردم/ملت جواب آمریکا را داد/ مردم ماکت موشک‌‌‌‌های ایرانی را به خیابان‌های تهران آوردند/ حضور آتش‌نشان‌ها در راهپیمایی: قدردان مردم هستیم

خبرایران:راهپیمایی سراسری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور آغاز شد.
مرگ بر آمریکا شعار اصلی مردم/ملت جواب آمریکا را داد/ مردم ماکت موشک‌‌‌‌های ایرانی را به خیابان‌های تهران آوردند/ حضور آتش‌نشان‌ها در راهپیمایی: قدردان مردم هستیم

به گزارش خبرایران ،راهپیمایی سراسری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

گزارش لحظه به لحظه این مراسم به همراه تصاویر و فیلم به این شرح است:
 

- سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافت.

- امیر دریادار سیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن:مردم ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارند.

- محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد: اعلام راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات تا یکی دو هفته آینده

- کمال خرازی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام محکمی به تهدیدات است.

- احمد توکلی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:دولت با مردم صادق باشد و از جهت‌گیری انتخاباتی خودداری کند.

- علی رضا زاکانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:مردم با حضورشان پاسخ رئیس‌جمهور سبک‌سر آمریکا را دادند.

- علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیام حضور مردم در راهپیمایی امسال و سالهای گذشته پیام وحدت است، افزود: مردم ما همواره با هم هستند و تحت هر شرایطی پشتیبان نظام و همراه هستند.

- محمد هاشمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:وصیت آیت الله هاشمی حفاظت از نظام تحت هر شرایطی بود.

-سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: همه روسای جمهور آمریکا در باطن یکی هستند/ آنها هیچگاه ملت ایران را نشناخت.

-آیت‌الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:مردم باحضور گسترده درراهپیمایی۲۲ بهمن، پایبندی به نظام و انقلاب راثابت کردند.

-صادق محصولی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:مردم همواره به تکلیف خود که لبیک به رهبری بوده، پاسخ مثبت می‌دهند.

- بیژن زنگنه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:‌ملت ایران زیر بار زور و حرف‌های غیرمنطقی نمی‌روند.

- سرلشکر فیروزآبادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: ملت ایران ستون پوشالی آمریکا و ترامپ را نابود می‌کند.

- محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت.

- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه به جمع راهپیمایی کنندگان یوم‌الله 22 بهمن تهران پیوست. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام 22 بهمن همواره وحدت ملی بوده است و وقتی که ملت اراده به تغییر سرنوشت خود دارد این اتفاق خواهد افتاد.

-  غلامعلی حدادعادل نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه) به جمع راهپیمایی‌کنندگان 22 بهمن تهران رفت. وی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تهدیدها چه تاثیری بر جامعه ایران از سوی مقامات آمریکا داشته است،‌گفت: تهدیدها تاثیرگذار بوده و تاثیر آن نیز حضور گسترده و باشکوه مردم ما است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تهدیدها باعث شده مردم ما همواره با عزم و اراده بیشتری در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها حضور یابد.
حداد عادل در پاسخ به این پرسش که ضرورت استقلال اقتصاد کشور را چگونه می‌بینید،‌گفت:‌ما این تهدید را قبول نداریم بلکه ما اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنیم که منظور از اقتصاد مقاومتی این است که دشمن نتواند از حیث اقتصادی به ما ضربه بزند.

- محمد واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌کشد.

- امیر صالحی فرمانده کل ارتش، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،  حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمال خرازی رئیس شورای عالی روابط خارجی و سردار احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور، حجت الاسلام انصاری معاون رئیس‌جمهور، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور،  در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

 

- محمد فرهادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند/ سه گروه اطراف ترامپ

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز و در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵، با عالی توصیف کردن حضور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم مثل همیشه حضور خود را نشان دادند و پیام حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نیز این است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: وحدت، اتحاد و مبارزه با استکبار جهانی مهمترین پیام مردم برای مسئولان است که امروز اعلام کرده اند.
وزیرعلوم همچنین با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: این آقای ترامپ هنوز در حال و هوای انتخابات است و افرادی هم که دور او را گرفته اند بر روی او تاثیرگذارند و چند گروه هستند.
فرهادی تصریح کرد: عده ای از اطرافیان ترامپ، طرفداران رژیم صهیونیستی هستند که منافع صهیونیست ها را بیشتر از منافع مردم آمریکا دنبال می کنند و به همین دلیل ترامپ را تحریک می کنند.

 
- آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: آمریکا و انگلیس با حضور مردم می‌فهمند که زبان تهدید و تحریم کارساز نیست

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم منسجم، با وحدت و با همراهی مسئولان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و قاطعانه بیان می‌کنند که ما پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌ایم و این حرکت هیچگاه متوقف نخواهد شد.
وی تصریح کرد: مسیر انقلاب و آرمان‌های انقلاب با رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم ادامه پیدا خواهد کرد و مردم هرگونه تهدیدی را با زبان قدرت پاسخ خواهند داد.

 

- آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی در بیرجند و بیژن نامدار زنگه وزیر نفت، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و حجت الاسلام قرائتی استاد علوم قرآنی و معارف اسلامی در تهران در مراسم سالگرد یوم الله 22 بهمن در تهران حضور یافتند.

- سید عباس عراقچی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:حضور مردم برای دیپلمات‌ها قدرت آفرین است.

 
 

- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی قبل با حضور در راهپیمایی 22 بهمن،‌در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا اظهار داشت: خوشبختانه آنگونه که مشاهده می‌کنیم مردم با وحدت،‌انسجام و هماهنگی سی و هشتمین سال است که این پیروزی را جشن می‌گیرند.

 

- حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: ملت امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبارستیزی خود را اعلام می‌کنند

- آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در تهران حضور یافت.

 

- حجت الاسلام سیدمجتبی خامنه‌ای در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافت.

- تیپ رزمندگان فاطمیون در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران غرفه برپا کردند.


- علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به جمع راهپیمایان پیوست.

 
-حضور آتش نشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تعداد زیادی از آتش نشانان پایتخت با لباس های متحدالشکل و در دست داشتن بنر تصاویر همکاران شهیدشان در حادثه پلاسکو، از مسیر  تقاطع آزادی-یادگار امام(ره) وارد مسیر راهپیمایی شدند. آتش نشانان در طول مسیر از مردم به خاطر اظهار همدردی و حمایت از آتش نشانان در طول حادثه پلاسکو قدردانی کردند.

- حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات صبح امروز در جمع راهپیماییی‌کنندگان تهرانی حضور یافت. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله امسال پاسخی به عربده‌کشی‌های ترامپ است و در واقع مردم پاسخ این عربده‌کشی‌ها را می‌‌دهند. 38 سال است که شاهد چنین ادبیاتی هستیم.

 

- محمدباقر قالیباف در کنار آیت الله طباطبایی نژاد در راهپیمائی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر اصفهان حضور یافت.

 

- علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه به استان کرمان، صبح امروز (جمعه، 22 بهمن ماه) دقایقی پیش با حضور در جمع مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی شهر کرمان، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این شهر شرکت کرد.
 

- سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و فرمانده پیشین سپاه قدس با حضور در خیابان انقلاب اسلامی به راهپیمایان تهرانی پیوست.

- معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا برای مردم ما نخ‌نما شده است.

 

- محمدحسین قائدشرف دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام و آرمان‌هایش نشان دادند

 

- امیر پوردستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند

حضور اعضای موسس جبهه مردمی

- اعضای هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از دقایقی پیش با حضور در خیابان انقلاب اسلامی به راهپیمایان تهران پیوستند.

حجت‌‌الاسلام رحییمان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، یحیی آل‌اسحاق،  مرضیه وحید دستجردی و برخی دیگر از اعضای هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند.

 

- علی مطهری با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درباره حضور ترامپ  در کاخ سفیدگفت: ترامپ می‌خواهد برخی قول‌های انتخاباتی‌اش را عملی کند یعنی می‌خواهد طرفداران خود را راضی نگه دارد.

او ادامه داد: ترامپ ایران را در دوره تبلیغات انتخاباتی جزء تروریسم اسلامی قلمداد کرده بود از نظر او ایران چون از حماس و حزب الله حمایت می‌کند جزء تروریسم اسلامی است با این حال ترامپ فرد کم تجربه‌ای است.

نماینده تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حسین کروبی گفته است دیدار شما با محصوران قطعی شده اما زمان آن مشخص نیست، هم تصریح کرد: هنوز این دیدار قطعی نشده است. در حال گفت‌وگو هستیم. امیدوارم این دیدار انجام شود.

 

- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور از تقاطع نواب آزادی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

- حجت الاسلام حسن روحانی با همراهی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جمع مردم حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حاضر شد. حجت الاسلام روحانی در مسیر راهپیمایی 22بهمن گفت: این حضور میلیونی، پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است.

 
 
مرورگر شما قادر به اجرای این فایل نیست.

 
 
ترامپ دست از پا خطا کند ملت ایران پشیمانش می کند

- مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی اظهار داشت: حقیقتا این ملت شگفتی ساز است. هر سال پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند. سیلی از جمعیت به سمت میدان آزادی سرازیر شده اند.

وی یکی از پیام های حضور مردم در راهپیمایی را واکنش به لفاظی های ترامپ برشمرد و گفت: درست است که ترامپ در سیاست تازه کار است اما توجه داشته باشد که اگر دست از پا خطا کند این ملت قبل تر از شما را پشیمان کرده و شما را هم پشیمان خواهند کرد. ترامپ به سرعقل خواهد آمد و می فهمد که تهدیدها به ضرر خود است.

- حجت‌الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ آمریکایی‌ها بدانند، ایرانی از تهدید نمی‌ترسد. مردم ما خوب می دانند چه زمانی و به چه ترتیب به این قبیل رجزخوانی های آمریکایی ها پاسخ دهند.
- حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: ملت، امروز پاسخی که ترامپ لایق آن است را به او خواهند داد

 
مردم ماکت موشک‌‌‌‌های ایرانی را به راهپیمایی ۲۲ بهمن آوردند

-برخی راهپیمایان نیز در حمایت از قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور، ماکت موشک‌های ایران را به راهپیمایی 22 بهمن آوردند تا حمایت خود از افزایش توان دفاع و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را اعلام کنند.
 
حضور علی مطهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد در راهپیمایی 22 بهمن

هیأت رئیسه دانشگاه آزاد متشکل از حمید میرزاده رئیس این دانشگاه و معاونان وی صبح امروز با تأکید بر عدم تأثیر تهدیدات غیراخلاقی دشمنان در وحدت حضور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

میرزاده تأکید کرد: که ما باید پای انقلاب بایستیم، در جهانی که فساد و تباهی وجود دارد و با توجه به تهدیدات غیراخلاقی و  غیرانسانی دشمنان حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضروری‌تر از هر سال است.

هیأت رئیسه دانشگاه آزاد و به خصوص حمید میرزاده رئیس این دانشگاه اعلام کردند که امسال دهه فجر بدون حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای همه علاقه‌مندان وی یادآور حضور هر ساله آیت‌الله در راهپیمایی‌ها و مبارزات انقلابی وی است.
 
فریاد "مرگ بر ترامپ" در آسمان تهران طنین‌انداز شد

مردم تهران که از دقایقی پیش در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور یافته بودند، بار دیگر با شعارهای «مرگ بر آمریکا» حضور پرشکوه خود را به منصه ظهور گذاشتند. در تهران نیز برخی جوانان که به صورت خودجوش در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، با شعارهای از قبیل «مرگ بر ترامپ» و «ایرانی از تهدید نمی‌هراسد» تأکید کردند که تهدیدهای رئیس جمهور جدید آمریکا هیچ تأثیری در قدرت دفاعی و نظامی ما نخواهد داشت.
 
صالحی: حضور چشم‌گیر مردم موجب می‌شود دشمنان دست از یاوه‌گویی بردارند

علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی انقلاب ایران به نوعی انفجار نور بود و می توان از این اتفاق به عنوان یک انفجار یاد کرد.

وی افزود: در روز 22 بهمن ملت ایران از شرایط وابستگی به آزادی دست پیدا کردند و این را می توان از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران دانست.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اراده ملت ایران و همچنین اعتقاد آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جهان امروز خواهد دید که ملت ایران با وجود گذشت 37 سال از پیروز انقلاب اسلامی به نظام مقدس پایبند بوده و به روی اهداف خود هستند.

صالحی با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین ملت و دولت وجود ندارد تصریح کرد: دولت و ملت در کنار یکدیگر قرار داشته و هیچ تفاوتی بین مردم و مسئولان وجود ندارد.

وی با اشاره به حمایتهای مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: حمایت مردم از نظام به نوعی پیام بسیار مهمی برای کشورهای غربی در شرایط حساس کنونی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: حضور چشم‌گیر مردم در این مراسم موجب می‌شود دشمنان دست از یاوه‌گویی بردارند.

 
عکس ترامپ متشکریم ، زیر پای راهپیمایان 22 بهمن

 
پهن شدن پرچم آمریکا و اسرائیل در سراسر مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن

 
حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 
برپایی ایستگاه نقاشی شهدای مدافع حرم در میدان فردوسی
 
حضورعلی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی۲۲ بهمن
 
تمرین و آماده سازی گروه سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از آغاز رسمی مراسم ۲۲بهمن
 
مسیرهای ده‌ گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 3: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 4: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 5: مسجد الجواد، میدان هفتم‌تیر، خیابان شهید مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 6: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگرشمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 7: مسجد المهدی، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 8: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 9: مسجد امام سجاد(ع)، خیابان اشرفی‌اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

مسیر شماره 10: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

 
محدودیت های تردد و توقف در مسیر راهپیمایی

1- طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب، در ادامه افزایش به سمت خیابان انقلاب اسلامی از میدان انقلاب تا میدان فردوسی و گسترش محدوده به سمت میدان امام حسین (در صورت نیاز و با نظر فرماندهان) و همچنین طول جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تامین اجتماعی (بعد از پل ستاری) تا میدان آزادی

2- طول بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی

3- طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی

4- در رمپ و لوپ های تقاطع های بزرگراه شیخ فضل اله – بزرگراه محمد علی جناح به سمت جنوب.

5- بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی به هنگام افزایش تردد راهپیمایی کنندگان

6- بزرگراه یادگار امام از خیابان تیموری تا دوربرگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی

7- خیابان حبیب الهی و خیابان اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی

8- خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج

9- خیابان کارگر در حد فاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز

10- طول خیابان فردوسی در حد فاصل خیابانهای جمهوری تا سمیه

11- طول خیابان ولیعصر در حد فاصل خیابان جمهوری تا طالقانی

12- مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمال شامل: خیابان دکتر قریب شمالی ، خ اسکندری شمالی از خیابان فرصت شیرازی به سمت خیابان آزادی ، خیابان رودکی شمالی و خیابان خوش شمالی از خیابان نیایش تا آزادی

13- مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل خیابان جمالزاده ، خیابان نوفلاح ، خیابان زارع و خیابان اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی – خیابان اسکندری جنوبی – خیابان رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی ، خیابان جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی

14- مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی شامل: خیابان استاد نجات الهی و خیابان حافظ از سمیه به سمت جنوب ، خیابان فلسطین ، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان 16 آذر از بلوار کشاورز و پورسینا

15- مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شامل: خیابان خارک از استاد شهریار ، خیابان ابوریحان ، خیابان رازی ، خیابان دانشگاه ، خیابان 12 فروردین – خیابان منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب
محدوده های ممنوعیت توقف در مسیر راهپیمایی

1- طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه در هر دو مسیر

2- طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان در هر دو مسیر

3- طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر

4- طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین (ع) در هر دو مسیر

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب