امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20057 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

کارکنان بانک دی در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند

خبرایران: بانک دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم آگاه ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دعوت به عمل آورد.
کارکنان بانک دی در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی بانک دی در این اطلاعیه آمده است،

سی و هشتمین سالروز فجر پیروزی، نویدبخش استقرار پیام انقلاب اسلامی در قلوب حقیقت‌جویان عالم است. سی و هشتمین سالگشت پیروزی حق بر باطل، یادآو سی و هشت سال تلاش و مجاهدت ملتی متمدن و دین‌مدار در راه کسب شرف و استقلال است. سی و هشتمین جشن فتح و پیروزی، ظفرنامه‌ ملتی بزرگ و پاداش سالیان مجاهدت و جانفشانی اوست در راه آرمان‌های الهی و مقدسش.

بانک دی با گرامیداشت و تبریک سی و هشتمین جشن فتح و پیروزی به حماسه‌آفرینان و حافظان این انقلاب الهی، از ملت آگاه و هوشیار و مومن ایران اسلامی دعوت می‌کند تا یک‌بار دیگر با لبیک به ندای رهبر خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ـ مد ظله العالی ـ همچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز۲۲ بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر دهان استکبار بکوبند و حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

کارکنان بانک دی نیز همراه با آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به پاس شهدای گرانقدر این مرز و بوم که با نثار جان خود شکوفایی امروز ایران اسلامی را در عرصه جهانی رقم زدند در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حضور خواهند یافت و همبستگی و حمایت خود را از ارزش‌های انقلاب ابراز خواهند کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب