امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20059 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی

خبرایران:اسامی هیات داوران بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره ‌بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
معرفی داوران بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 27 بهمن 1395 آغاز به کار می‌کند.
بر این اساس، شرکت‌کنندگان این جشنواره در سه بخش ملی، بین‌الملل و مقالات به رقابت خواهد پرداخت.
این نخستین بار است که بخش بین‌الملل این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می‌شود. در همین راستا مصطفی رحماندوست به همراه دو هنرمند آلمانی و اندونزیایی داوری این بخش را بر عهده خواهند داشت. این سه هنرمند قرار است به داوری 26 اثر ایرانی و خارجی در پنج روز بپردازند.
دکتر نوربرت کوبر مؤسس مؤسسه‌ی قصه‌گویی «گولدماند» حدود 20 سال است که به عنوان مربی و استاد آموزش قصه‌گویی مشغول فعالیت است از کشور آلمان مهمان جشنواره خواهد بود.
بر همین اساس، دکتر مورتی بنانتا از اندونزی نیز که پیش از این در جشنواره قصه‌گویی کانون حضور داشته است به عنوان نخستین دریافت کننده‌ی مدرک دکترای ادبیات در اندونزی شناخته می‌شود. او پیش از این نیز سابقه‌ی داوری در جشنواره کانون را داشته است.
گفتنی است که این جشنواره تا 1 اسفند ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب