امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از بين 500 شرکت برتر انتخاب شد؛

صنايع شير ايران «پگاه» بزرگترين وموفق ترين صنايع غذايي کشور

خبرایران: شرکت صنايع شير ايران "پگاه" در شانزدهمين سال معرفي شرکت‌هاي برتر ايران، از بين 500 شرکت برتر ايراني رتبه ي نخست را در گروه صنايع غذايي و آشاميدني کسب کرد.
صنايع شير ايران «پگاه» بزرگترين وموفق ترين صنايع غذايي کشور

به گزارش خبرایران، همايش سازمان مديريت صنعتي براي معرفي 500 شرکت بزرگ و موثر در اقتصاد کشور با حضور وزير صنعت ، معدن وتجارت ورييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ،مقامات کشوري، مديران شرکت‌هاي برتر و صاحبنظران اقتصادي و صنعتي در مرکز همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما در تاريخ 28 بهمن 92 برگزارو شرکت‌هاي پيشرو برتر معرفي شدند.
مهم‏ترين اهداف اين رتبه‌بندي، شفاف‌سازي فضاي کسب و کار و گسترش رقابت بين بنگاه‌هاي اقتصادي کشور است.
500 شرکت حاضر در رتبه‌بندي، در گروه‌هاي صنعتي 24 گانه با شرکت‌هاي هم رشته خود و علاوه بر آن در فهرست عمومي، با ديگر شرکت‌هاي صنعتي و در 28 شاخص ارزيابي و مقايسه شدند.
گفتني است؛ در اين همايش شرکت صنايع شير ايران در بين 500شرکت برتر ايران در گروه صنايع غذايي و آشاميدني رتبه نخست را کسب کرده و به عنوان "بزرگترين و موفق ترين صنايع غذايي کشور "معرفي شد.
همچنين شرکت هاي تحت پوشش شرکت صنايع شير ايران شامل شرکت بازار گستر پگاه منطقه ي 5 با رتبه ي 165، شرکت بازرگاني صنايع شير ايران با رتبه ي 207، شرکت شير پاستوريزه پگاه اصفهان با رتبه ي 268، شرکت پگاه خراسان با رتبه ي 297وشرکت پگاه آذربايجان غربي با رتبه ي 402 در بين 500 شرکت برتر ايران قرار گرفتند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب