امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20088 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مشارکت خيرين؛

اولين مرکز روان درماني دختران آسيب ديده در شمال تهران احداث مي شود

خبرایران:مرکز نگهداري و ايجاد اشتغال براي دختران در معرض آسيب و آسيب ديده با مشارکت خيرين و شهرداري منطقه يک در شمال تهران ساخته مي شود.
اولين مرکز روان درماني دختران آسيب ديده در شمال تهران احداث مي شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک سيدعليرضا حسيني قائم مقام شهردار منطقه يک در اين جلسه که با حضور مدير عامل مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي شهرداري تهران ، مدير کل مشارکتهاي اجتماعي وزارت بهداشت ، مريم بهجتي مشاور شهردار منطقه يک در امور بانوان و خيرين  برگزار شد ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: زنان آسيب ديده حاصل عواملي نظير فقر ، مشکلات مالي و اقتصادي، گسست هاي ارزشي و اخلاقي و... هستند آماده نبودن شرايط و پذيرا نبودن جامعه و خانواده ها براي پذيرش اين زنان مشکلي است که بر دردها و مشکلات اين قشر از جامعه مي افزايد و  روز به روز بر پيچيدگي مسايل آنان دامن مي زند و در بروز و افزايش جرائم و آسيب هاي مختلف آن ها بي تاثير نيست لذا ساخت مرکزنگهداري و ايجاد اشتغال براي آنان در منطقه يک،مورد بررسي قرار گرفت و خيرين آمادگي خود را جهت احداث مرکزي براي اين افراد اعلام کردند .
وي گفت: خيرين آمادگي، قول مساعدت و همکاري لازم را جهت احداث اين مرکز با برآورد هزينه اي حدود 4 ميليارد تومان و خريد يک مرکز جهت نگهداري کودکان معتاد اعلام  و مساعدت خود را در راستاي اشتغال زايي در اين مراکز با امکاناتي جهت الياف بافي ،قالي بافي و ... جهت زنان سرپرست خانوار مطرح کردند.
مريم بهجتي مشاورشهردار منطقه يک در امور بانوان نيز افزود: آماده سازي زير ساختها در حوزه آسيبهاي اجتماعي از اهميت ويژه اي برخوردار است ومراکزي در سطح منطقه بايد ايجاد شود که بتوان اين افراد را در آنجا حمايت کرده و براي آنها اشتغال ايجاد نمود تا از آسيبهاي جدي تر جلوگيري شود.
مدير کل مشارکتهاي اجتماعي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي نيز که در اين جلسه حضور داشت ، اقدامات شهرداري در حوزه آسيب و خدمات اجتماعي را مناسب توصيف کرد و در جهت پيشگيري و درمان با توجه به پتانسيل هاي وزارت بهداشت آمادگي خود را اعلام نمود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب